  • 1. Data: 2010-01-09 16:34:45
    Temat: Nawigacja 2 DIN
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Czy ktos może polecić jakiś konkretny model nawigacji takiej do zabudowania,
    w miejscu firmowego radia 2 DIN? Z radiem, GPS'em, możliwością podpięcia
    kamery cofania, wyjściem na suba (to znaczy do wzmacniacza) z DVD, divx
    (czyli USB, SD) aux, wyjściem na monitor zewnętrzny i, co najwazniejsze - z
    twardym dyskiem, rzędu 80 GB lub więcej. Czyli carPC, ale zintegrowane, 7
    cali, z windowsem na pokładzie. Coś, co działa, nie podnosi sie przez 20
    minut i pozwala dogrywać własny soft.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2010-01-10 09:59:13
    Temat: Re: Nawigacja 2 DIN
    Od: "qba" <l...@x...o2.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > więcej. Czyli carPC, ale zintegrowane, 7 cali, z windowsem na pokładzie.
    > Coś, co działa, nie podnosi sie przez 20 minut i pozwala dogrywać własny

    Mi się podobają te V&S obczaj na allegro

  • 3. Data: 2010-01-10 23:13:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "qba" <l...@x...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Mi się podobają te V&S obczaj na allegro

    Ale nie mają hdd ;-) Ciekaw jestem czy sa takie co mają ;-(
    A jak toto gra?
    Uzbieram, zapodam jakiś zestaw odseparowany, wzmak i wygłuszenie, (suba z
    dedykowanym wzmakiem już mam, ale z radiem fabrycznym) - czy toto zagra
    lepiej od zestawu fabrycznego?

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2010-01-10 23:16:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 23:13:08 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Uzbieram, zapodam jakiś zestaw odseparowany, wzmak i wygłuszenie, (suba z
    > dedykowanym wzmakiem

    I będziesz to zapodawał do ałdi w tedeiku?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-01-11 00:02:01
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > I będziesz to zapodawał do ałdi w tedeiku?

    O fuj, a kto Ci powiedział, że mam niemieckie auto i to jeszcze w dislu?
    Uchowaj Boże...

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-01-11 00:06:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 00:02:01 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > O fuj, a kto Ci powiedział, że mam niemieckie auto i to jeszcze w dislu?
    > Uchowaj Boże...

    dresiarski zasób słów w wypowiedzi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2010-01-11 00:21:44
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > dresiarski zasób słów w wypowiedzi

    Łał, no to rzeczywiście błysnąłeś. Masz może coś ciekawego do powiedzenia w
    związku z tematem wątku, czy tak po prostu pitolisz, bo znów nie dała?

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2010-01-11 00:31:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 00:21:44 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Łał, no to rzeczywiście błysnąłeś. Masz może coś ciekawego do powiedzenia w
    > związku z tematem wątku, czy tak po prostu pitolisz, bo znów nie dała?

    Mam, ale obawiam się, że nie zrozumiesz, ja do szkoły chodziłem jeszcze
    przed Giertychem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2010-01-11 09:00:12
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@o...pl>

    > Mam, ale obawiam się, że nie zrozumiesz, ja do szkoły chodziłem jeszcze
    > przed Giertychem.

    Ale ja sie nie obawiam - nawet jesli nie zrozumiem, to żadna strata,
    naprawdę. Mówię oczywiście o ewentualnej stracie ze swojego punktu widzenia.
    A do szkoły chodziłem za Gierka - ale przynajmnjiej skutecznie.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2010-01-11 10:21:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 09:00:12 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Ale ja sie nie obawiam - nawet jesli nie zrozumiem, to żadna strata,
    > naprawdę. Mówię oczywiście o ewentualnej stracie ze swojego punktu widzenia.
    > A do szkoły chodziłem za Gierka - ale przynajmnjiej skutecznie.

    Nie kłam, wtedy się głośniki podpinało do wzmacniacza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel