  • Data: 2022-08-22 12:40:08
    Temat: Re: Nawet kloszard chce samochodem do sklepu wjeżdżać
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2022 o 09:17, J.F pisze:

    > Socjalne, czy eksperymentalne?

    Kolega określa taką amatorszczyznę mianem improwizacji :-)

    > A moze w Dublinie samochod niepotrzebny?

    Wszyscy mieszkamy na mniejszej lub większej wyspie :-)

    > Rowery i hulajnogi elektryczne?

    Leje, chcesz się przejechać?

    > Bo benzyny sie zabroni, a na elektryczny samochod moze nie bedzie
    > nas/ich stac.

    W konkretnych przypadkach może tak zdarzyć się, ale osobiście nie uważam
    by do tego wszystko zmierzało. Myślę sobie, że jest sporo chętnych na
    mieszkanie w takich gettach, ale jeszcze więcej na mieszkanie w
    normalnych miejscach ze swobodnym wyborem środka transportu itp itd. To
    pokazuje rzeczywistość. Miasta, wsie, przysiółki .. wszędzie ludzie
    jakoś tak inaczej żyją. Sami kupują te tanie i drogie samochody, duże i
    małe, spalinowe i elektryki, hulajnogi, skutery i piechtochody.

    Chciałem tylko zwrócić na symptomatyczne zachwyty nad możliwością
    wjechania Twizy do Biedry a wczoraj mi ktoś z rodziny na przyjezdne
    rzucił, że mógłbym wjechać do domu. Nie, że ja tego chciałem tylko oni.

    Jak miałem Wind'a to też spotykałem ludzików, którym się podobał
    otwierany dach zamiast klimy. Ale Twizy przebija wszystko. To nie może
    być przypadek.