  • Data: 2022-08-22 14:03:33
    Temat: Re: Nawet kloszard chce samochodem do sklepu wjeżdżać
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Aug 2022 12:40:08 +0200, ii wrote:

    > Kolega określa taką amatorszczyznę mianem improwizacji :-)

    No nie wiem - to wyglada na celowe dzialanie.

    > Wszyscy mieszkamy na mniejszej lub większej wyspie :-)

    Tym niemniej moze byc istotne.

    > Leje, chcesz się przejechać?

    Nie bedzie innego wyboru, to sie przyzwyczaisz do deszczu :-)

    > W konkretnych przypadkach może tak zdarzyć się, ale osobiście nie uważam
    > by do tego wszystko zmierzało. Myślę sobie, że jest sporo chętnych na
    > mieszkanie w takich gettach, ale jeszcze więcej na mieszkanie w
    > normalnych miejscach ze swobodnym wyborem środka transportu itp itd.

    Poczekamy, zobaczymy ... co w tej Irlandii wyjdzie :-)

    > pokazuje rzeczywistość. Miasta, wsie, przysiółki .. wszędzie ludzie
    > jakoś tak inaczej żyją. Sami kupują te tanie i drogie samochody, duże i
    > małe, spalinowe i elektryki, hulajnogi, skutery i piechtochody.

    Bo i warunki rozne.
    U nas gdzies "w pierwszej wsi za miastem" ciezko sie zyje bez
    samochodu.
    Ale jak w miescie nie bedzie miejsca do parkowania, to i z samochodem
    nie lekko.
    No i przyklad Detroit ... a po co jakies miasto, skoro na prowincji
    zyje sie lepiej, jezdzi szybciej i parkingi są.

    > Chciałem tylko zwrócić na symptomatyczne zachwyty nad możliwością
    > wjechania Twizy do Biedry a wczoraj mi ktoś z rodziny na przyjezdne
    > rzucił, że mógłbym wjechać do domu. Nie, że ja tego chciałem tylko oni.

    No ale jakby ci zlikwidowali parkingi osiedlowe ... to cenna zaleta
    :-)

    > Jak miałem Wind'a to też spotykałem ludzików, którym się podobał
    > otwierany dach zamiast klimy.

    Klima dla ubogich ... i nie w naszym klimacie :-)

    > Ale Twizy przebija wszystko. To nie może
    > być przypadek.

    J.