  • Data: 2012-08-03 12:12:15
    Temat: Re: Naviexpert - moje odczucia (długie, nudne i subiektywne)
    Od: dddddd <d...@k...oplk> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-03 09:12, Marcin Kiciński pisze:

    > Miałem NE przez dwa lata. Świetnie sprawdza się do omijania korków w dużych
    miastach (ja testowałem w Warszawie, Krakowie i Katowicach, choć w tych ostatnich
    raczej nie ma korków ;)), w trasie już gorzej - za dużo kombinuje.

    właśnie do takiego wniosku doszedłem - tyle że większe miasta do jakich
    jeżdżę na co dzień znam i potrafię w nich ominąć korki sam, a jak
    wypuszczam się dalej to sporadycznie, a i tak najczęściej wtedy
    potrzebuję nawigacji też na trasę...
    Ale jakby dorzucili typ trasy "głównymi- omijając korki" to mógłbym z
    tej nawigacji korzystać.

    Lukasz