  • Data: 2012-08-03 12:41:56
    Temat: Re: Naviexpert - moje odczucia (długie, nudne i subiektywne)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-03 12:30, J.F pisze:
> [...]

    To chowanie się navi przy rozmowie przychodzącej to fajny bajer ;)

    > Mnie jeszcze wkurzalo ze o ile trzymam sie trasy to on prowadzi w miare
    > dobrze, to jesli z niej zjade, bo np droga rozkopana, to musi sie
    > polaczyc z serwerem, obliczyc nowa trase, powiedziec "skrec w prawo" ...
    > a ja juz ten skret przejechalem, wiec on znow sie laczy, znow oblicza
    > ... i znow skret przejechalem.

    To musiało być dawno i do tego urządzenie widocznie nie było zbyt
    szybkie.

    > Choc jakis rok temu juz mial predkosc akceptowalna, i tylko przy
    > naprawde gestej sieci uliczek bywalo za pozno.

    Zwolnij, zdąży pokazać ;)

    > Rozne rzeczy testowalem, a w ogolnosci ciagle mam podobne zdanie :-)
    > Najlepsza ciagle osobna nawigacja, a telefon to tylko do wspomozenia ..

    Wszystko zależy od potrzeb, uwarunkowań, poglądów itd. Używam jednego
    i drugiego - w zależności od sytuacji. Faktem jest, że telefon
    powinien być raczej urządzeniem odrębnym - tak jest zwyczajnie
    wygodniej, ale to zdaje się troszkę inna kwestia niż jakość navi
    jako takiej.