  • Data: 2011-09-20 18:18:45
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j5ajeq$407$1@inews.gazeta.pl...

    > Pouczaj twórcę klienta pocztowego, którego uzywam. Niech tak zrobi

    W OE też się to da zrobić, ale jak to napisałeś poniżej "tępak" taki jak ty
    tego nie zrozumie.

    > program, aby nie łamał linków. Mnie to g ... obchodzi. Zresztą z takiego
    > linka tez można skorzystać. Nie wiedziałes?

    Tak samo jak i ze zmiennej w assemblerze. Jak się poskleja to pewnie i
    można. Tylko, że to jest brak kultury w stosunku do odbiorcy.

    > długość,
    > A Ty uparcie swoje brednie. Czy ja pisałem co rozumie procesor???

    No widzisz i dalej nie zrozumiałeś, że assembler to język programowania
    który
    operuje bezpośrednio na logice sprzetu. Nie może umożliwiać pracy ze
    zmiennymi, jeśli
    procesor tego nie potrafi.

    > Pisałem o terminologii języka asemblera. Jesteś tępakiem.

    Idź na informatykę i nabierz trochę szerszego spojrzenia, to może pewne
    rzeczy
    zauważysz i to ty... przestaniesz być tępakiem.

    > Przykro mi.
    > Lądujesz w KF i już możesz nie odpisywać.

    A co argumenty się skończyły?
    Okazało się, że jednak w assemblerze nie da się utworzyć zmiennej z poziomu
    programu?
    No patrz, a w każdym języku programowania posiadającym obsługę zmiennych
    jest to bezproblemowe.
    Ciekawe, czemu w assemblerze się tego nie da zrobić.