  • Data: 2011-09-19 17:32:10
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik Remek napisał:

    >Podpisuję się wszelakimi kończynami, na rozmowie kwalifikacyjnej jak
    >babeczka spytała czy umiem obsługiwać oscyloskop to musiała słowo
    >oscyloskop napisać na kartce bo nie mogłem zidentyfikować wymówionego
    >przez nią słowa, po sprawdzeniu mnie przez technika robotę dostałem
    >od ręki na naprawdę niezłych warunkach, i widzę masę polaków po
    >studiach ze świetnym angielskim pracujących za najniższe stawki na
    >najniższych stanowiskach przez agencje.

    Ale poza tym jednym slowem angielski znales w miare komunikatywnie ?
    Bo po co komu serwisant ktory nie moze sie dogadac z klientem (*).
    Moze i pensje bedzie mial wyzsza, bo taczek na budowie nikt nie chce
    pchac za darmo :-)
    A ze znajomoscia jezyka mozna pracowac w sklepie, na poczcie, czy
    zbierac napiwki w restauracji :-)

    (*) - w kraju w ktorym mieszka cos 2 mln polakow - moze sie przydac do
    ich obslugi.
    Ale to tez rodzi zapotrzebowanie na tlumaczy w policji, urzedach,
    szpitalach - i znow szansa dla znajacych dwa jezyki rosnie :-)

    P.S. A u nas na dwoje babka wrozyla
    http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,10311301,Ja__tel
    emarketer_na_stalym_zleceniu.html
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10270456,Nauka_j
    ezyka_przepustka_do_wyzszej_pensji.html

    ... chociaz .. w sumie jakby to samo - jedni sa fachowcami i znaja
    jezyk, inni tylko znaja/maja dyplomy.

    A moze po prostu nie mieli szansy ?

    J.