  • Data: 2011-09-19 18:10:43
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:j57t7p$3oj$1@news.onet.pl...

    > To sie moze kiedys skonczyc i nawet nie wiadomo kiedy :-)

    To jest info z pierwszej ręki :-) Wiele godzin przegadałem na ten temat.
    Łapówka za udawanie, że się nie ma więcej dzieci i można już posyłać dziecko
    do szkoły. Ale dalej 0..6 i 1..3.
    Liceum kosztuje 1500 RMB ~ 750 PLN na miesiąc.
    O studia zapytam ile kosztują jak tylko mi sie na skype wieczorem pojawi.

    Internet ogólnie działa ale np youtube nie działa i zachodnie portale
    społecznościowe ale google earth działa.

    > Zasada "jedno dziecko", ta zla komuna ktora za nic wsadza do obozu na 5
    > lat, a populacja rosnie :-)

    Znam rodzinę, która ma 5 dzieci i za 4 dała łapówkę.

    > A zebys sie nie zdziwil - ile lat mieli slynni hackerzy ?
    > 14 ? I juz biegle potrafi deassemblowac program :-)

    Nauka odbywa się tak, że najpierw uczysz się mówić, później czytać , a na
    końcu pisać.
    Idąc drogą edukacyjną poznajesz kolejne znaki, które umiesz wypowiadać, ale
    nie wiesz jak wyglądają.
    Nie ma żadnej logiki w tych znakach. Musisz sie ich po prostu kolejno uczyć
    tak jak zdobywasz wiedzę w kolejnych szkołach.