  • Data: 2011-09-18 11:25:57
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 00:59:34 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Nie mam nic do angielskiego. Uważam, że dobrze gdy dziecko ma do
    > czynienia z j. obcym od małego. Ale 3 języki + 3 zajęcia dodatkowe? Co te
    > dzieci będą pamiętały z dzieciństwa? Szkołę i świetlicę szkolną?

    a) takie czasy, rodzice zabiegani, tani domek za miastem, dziecko i tak do
    18-tej w swietlicy

    b) moze pamietac te zajecia. Plastyka, rytmika, taniec ... pierwszy
    odbiornik detektorowy ... poki jeszcze ostatni nadajnik AM dziala, bo na
    pierwszy odbiornik w FPGA to przyjdzie troche poczekac :-)

    c) ja tego nie mialem, a i tak z przedszkola nie pamietam nic, z pierwszych
    4 klas prawie nic, z nastepnych niewiele, nawet pol klasy zapomnialem.
    Za to z liceum juz sporo.

    J.