  • Data: 2011-09-16 08:34:12
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:j4uupd$pss$1@node2.news.atman.pl...

    > Zgadzam się z przedmówcą. Uczyłem języków programowania swoich studentów
    > i dla niektórych nawet wtedy było to za wcześnie. :)

    W czasach Commodore był taki okres, że po włączeniu komputer(k)a pierwszą
    moją czynnością było zastąpienie jego Basica Simon's Basic-em. Ciekawe w
    jakim wieku ten Simon zaczynał skoro tego Basica napisał o ile dobrze
    pamiętam w wieku 11 lat.
    Nie pamiętam już kompletnie jakie były przewagi tego Basica (może etykiety
    zamiast numerowania linii).

    A co do meritum to się zgadzam. Kluczem jest zainteresowanie dziecka, bez
    zainteresowania nic z tego nie będzie, z zainteresowaniem to wystarczy nie
    przeszkadzać.
    P.G.