  • Data: 2011-09-16 08:00:49
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam 8 letnią córkę. Chciałbym ją w jakiś sposób zarazić
    > sztuką programowania.
    > Żeby nie tylko była uczestniczką jakiś gier lecz żeby
    > powoli stawała się ich
    > twórczynią.

    A skąd wiesz że ona jest tym w ogóle zainteresowana? Lubi
    jeździć rowerkiem? Jeśli lubi to dlaczego nie chcesz jej
    uczuć konstruowania rowerów?
    To oczywiście lekka złośliwość z mojej strony, ale z Twojej
    wypowiedzi nie wynika że dziecko ma ciągoty w tym kierunku
    :-).

    > W jaki sposób proponowalibyście to rozpocząć.
    > Jaki język, jakie książki itd.

    Książki? Przecież ona ma 8 lat :-). Uważasz że są
    podręczniki programowania dla ośmiolatków?

    > Na lekcjach informatyki w szkole na pewno się tego nie
    > nauczy.

    To akurat prawda ;-)