  • Data: 2011-09-16 07:42:34
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Zbyszek,

    Friday, September 16, 2011, 9:08:30 AM, you wrote:

    > Mam 8 letnią córkę. Chciałbym ją w jakiś sposób zarazić sztuką programowania.
    > Żeby nie tylko była uczestniczką jakiś gier lecz żeby powoli stawała się ich
    > twórczynią.
    > W jaki sposób proponowalibyście to rozpocząć.

    Lepiej nie zaczynać... A jeśli już koniecznie, to zapewnić jej drugi
    zawód, który będzie mogła wykonywać, jak już się wypali. Programowanie
    to nie zawód na całe życie.

    > Jaki język, jakie książki itd. Na lekcjach informatyki w szkole na
    > pewno się tego nie nauczy.

    Jeśli sama nie zechce, to się i tak nie nauczy.

    > Może do końca nie jest to zgodne z zakresem tematycznym tego forum

    To nie jest forum.

    > ale liczę na życzliwe podpowiedzi.

    Na grupie dyskusyjnej oczekujesz życzliwości? Świat się kończy ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl