  • Data: 2009-06-05 20:13:14
    Temat: Re: Nauka C - co radzicie ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cepu69 pisze:

    > DSP TI nie posiada przestrzeni I/O czyli dostep do rejestru wyglada tak
    > samo :
    > #define MY_REG_ADDR (0x12345678)
    >
    > *(* MY_REG_ADDR) = 0x12345678;
    >
    > lub opakowanie w funkcje/metode.

    Raczej nie wszystkie TI DSP. Na przykład takie TMS320VC5416 (które mocno
    eksploatujemy w niektórych firmowych sprzętach) mają wydzieloną
    przestrzeń I/O, oddzielną od pamięci danych i oddzielną pamięć programu.
    Trzeba nieco więcej naspawać w kodzie aby zrobić dostęp I/O.

    Ale i tak przecież nikt zdrowo myślący nie będzie w C pisał
    przetwarzania sygnałów, FFT czy innego Viterbiego. Od tego są funkcje
    asemblerowe. A język C w przypadku procków DSP dobrze się sprawdza jako
    "klej" łączący różne kawałki kodu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/