  • Data: 2009-06-06 21:18:00
    Temat: Re: Nauka C - co radzicie ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko pisze:

> [...]
    [...]

    > Zawsze można od czasu do czasu tak:
    >
    > if (a > 3)
    > {
    > printf("a = "%d", a);
    > {
    > int x = a + 8;
    > printf("x = %d", x);
    > }
    > }

    To też bywa czasem czytelniejsze choć nie wygląda już tak "naturalnie". ;)

    > Ale po co, skoro mamy od jakiegoś czasu C99...

    Powiedz to kompilatorowi dla texasowych DSP'ków, nie mającemu nic
    wspólnego z gcc.

    BTW: W ogóle pisząc dla takich procków, natywnie 16-bitowych (gdzie
    nawet typ "char" jest 16-bitowy oraz sizeof(int)=1) trzeba od razu
    myśleć nieco inaczej, niż w aplikacjach dla ARMa czy AVRa. Portowanie
    normalnie pisanych bibliotek na DSPki 16-bitowe wiąże się z niemałym
    zamieszaniem. Tak to już jest gdy się używa np. TMS320VC5416 i
    kompilator C sprzed chyba 10 lat.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/