    From: cepu69 <c...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nauka C - co radzicie ?
    Date: Fri, 05 Jun 2009 17:33:36 +0200

    MH wrote:

    > Nie wiedziałem. To już trochę mnie zachęca ...
    Witamy w krainie preprocesora ;)

    > Być może zupełnie irracjonalnie się uprzedziłem do samej notacji.. Nie
    > mniej jednak , powiedz mi czy C pod kątem zastosowania w DSP bardzo różni
    > się od C jakiego używa się do pisania jakichś tam aplikacji pod peceta?
    Jezyk C, zreszta jak wiekszosc innych jezykow wyskiego poziomu, nie
    wprowadza doatkowych rozszezen ze wzgledu na archtekture. Tak wiec C
    jest "takie same" na DSP czy x86

    > Przykładowo , chcę wysłać bajt danych do portu o określonym adresie. Czy
    > są na to funkcje biblioteczne , czy muszę robić wstawki assemblerowe?
    DSP TI nie posiada przestrzeni I/O czyli dostep do rejestru wyglada tak
    samo :
    #define MY_REG_ADDR (0x12345678)

    *(* MY_REG_ADDR) = 0x12345678;

    lub opakowanie w funkcje/metode.

    > Jak zaglądam po 2-3 miesiącach do programów napisanych przez siebie , też
    > zastanawiam się o co temu idiocie chodziło !!
    Biorac to pod uwage oraz "przemyslenia" zponizszych postow dziwi mnie brak
    konkluzji pt. Kod nalezy pisac w sposob w miare prosty i czytelny bo :
    1. Autor nie jest jedynym jego uzytkownikiem
    2. Pamiec autora jest zawodna
    itp.