  • 21. Data: 2011-03-30 14:39:26
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Często wjeżdżasz w wiaty przystankowe?

    Pewnie nieczęsto, ale biorąc pod uwagę że to policja i czasem musi
    pojechać po trawniku/chodniku/pod prąd - można zrozumieć.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 22. Data: 2011-03-30 14:59:45
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 30 Mar 2011 13:32:37 +0200, SW3 <s...@p...fm>
    wrote:

    >Ale sądzisz, że ubezpieczyciel to instytucja charytatywna? Ubezpieczyciel
    >jak każda inna firma ma zarabiać więc kalkuluje składkę tak, żeby suma
    >składek była wyższa niż suma wypłacanych odszkodowań. Więc statystycznie
    >nie opłaca się ubezpieczać. Oczywiście jak mam jeden dom/samochód/krowę
    >żywicielkę to go/ją ubezpieczę bo ewentualna strata byłaby dla mnie nie do
    >zaakceptowania. Ale przy większych ilościach statystyka działa i zamiast
    >dawać zarobić jakiejś firmie, taniej jest samemu ponosić koszty - być
    >samemu swoim ubezpieczycielem.

    Inny przykład: taksówkarze i ich TUW (towarzystwa ubezpieczeń
    wzajemnych). A im chyba trudno zarzucić, że nie liczą każdej
    "złotówy"? :-)

  • 23. Data: 2011-03-30 15:35:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-29 23:44, Cavallino pisze:

    > Ale skąd zdziwienie?
    > Pokupowali sobie zabawki za nasz pieniądze, to je rozbijają też za nasze.
    > Mówiłem przecież że tak będzie.
    >
    > Na tym polega "oszczędność" państwa że oszczędza - na nas i na naszych
    > emeryturach.
    > Przecież nie będzie oszczędzać na sobie.

    Mamy demokrację, ktoś to państwo wybrał więc dał im przyzwolenie na taką
    działalność. Może Tobie jednostkowo to się nie podoba, ale ogół jest za,
    więc nie można mieć do nich pretensji.

    A.

  • 24. Data: 2011-03-30 16:10:05
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Ja to nie mogę wyjść z podziwu jak ciężkomyślący ludzie są. Skoro
    > policjantowi udało się uszkodzić samochód o przystanek to podejrzewać
    > należy, że był nawalony albo naćpany. Ciężko powiedzieć co mu się
    > przytrafi następnym razem.

    A jaka to roznica czy o przystanek, budynek, inny stojacy samochod, jakis
    slupek czy cos innego?
    Myslisz, ze te wszystkie otarcia na parkingach itp. to tylko pod wplywem
    alkoholu albo narkotykow?

    DJ

  • 25. Data: 2011-03-30 18:48:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-03-2011 22:46, R2r pisze:
    > http://www.ekutno.pl/?kutno=0&y=1&zoom=10098
    > albo
    > http://skocz.pl/policjakutno
    > Brak mi słów...

    Ojej cóż za njus - policjant porysował samochód, zwolnienie
    dyscyplinarne się należy. Za poplamienie służbowego munduru conajmniej
    nagana!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 26. Data: 2011-03-30 19:16:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mamy demokrację, ktoś to państwo wybrał więc dał im przyzwolenie na taką
    > działalność. Może Tobie jednostkowo to się nie podoba, ale ogół jest za,
    > więc nie można mieć do nich pretensji.

    Można, do tych którym się podoba.

  • 27. Data: 2011-03-30 21:09:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2011 22:50:20 +0200, "kml" <f...@g...lp> wrote:

    >Kiepsko jak z byle powodu brak Ci słów.

    Taa. Starch się bać. Jak przy małej prędkości zawadzili o wiatę, to co
    mogą zrobić podczas pościgu "niebezpiecznego pirata"?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2011-03-30 21:09:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2011 23:05:50 +0200, mister <b...@e...com> wrote: