  • 31. Data: 2011-03-30 22:16:44
    Temat: Re: Nasza dzielna policja...
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2011-03-30 21:09, jerzu pisze:
    > Taa. Starch się bać. Jak przy małej prędkości zawadzili o wiatę, to co
    > mogą zrobić podczas pościgu "niebezpiecznego pirata"?

    No właśnie w Kutnie mieliśmy przykład:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/kutno_kto_zawinil
    _podczas_tragicznego_zderzenia_radiowozow_44981.html
    albo
    http://skocz.pl/policja_kutno
    Jeden z kierowców (obaj zginęli) znany był z zamiłowania do brawurowej i
    bardzo niebezpiecznej jazdy. Ale po wypadku odznaczono go pośmiertnie, a
    znamion przestępstwa prokuratura nie dopatrzyła się i winnych brak mimo,
    że dwóch policjantów nie żyje a dwóch innych doznało trwałego uszczerbku
    na zdrowiu...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 32. Data: 2011-03-30 22:35:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-30, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Yyy... może ustalcie jedną wersję?

    Zjadło mi "nie". Miało być:
    "A wiesz, że to bardzo dobrze, że nie mają?"

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2011-03-30 22:58:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-30 22:16, R2r pisze:

> [...]
    > znamion przestępstwa prokuratura nie dopatrzyła się i winnych brak mimo,
    > że dwóch policjantów nie żyje a dwóch innych doznało trwałego uszczerbku

    Pisz na "żal.pl", czy inne "wybacz mi". Tragiczny wypadek, ale Ty
    ja zwykle będziesz dorabiał do tego ideologię.

  • 34. Data: 2011-03-30 23:00:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Taa. Starch się bać. Jak przy małej prędkości zawadzili o wiatę, to co
    > mogą zrobić podczas pościgu "niebezpiecznego pirata"?

    Wiesz coś na temat tego zdarzenia, czy będziesz dorabiał ideologię
    do twórczości pismaków?

  • 35. Data: 2011-03-31 08:13:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl>

    > Taa. Starch się bać. Jak przy małej prędkości zawadzili o wiatę, to co
    > mogą zrobić podczas pościgu "niebezpiecznego pirata"?

    Czy Ty z tych co zawadzają o wiaty przystankowe ?

  • 36. Data: 2011-03-31 10:53:16
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Mamy demokrację, ktoś to państwo wybrał więc dał
    To z niej zrezygnujmy.
    Ja tam wolę płacić mandaty, a niech policja ZA SWOJE naprawia to co zepsują.
    Z artykułu jasno wynika, że jest odwrotnie:
    Policjant zapłacił 200 zł mandatu, a podatnik 2000 zł,
    za naprawę samochodu.
    Jakiś MATRIX normalnie !
    S.

  • 37. Data: 2011-03-31 14:11:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-30 19:16, Cavallino pisze:

    > Można, do tych którym się podoba.

    Fakt, i do tych, którym to nie pasuje a poprzez nie branie udziału w
    głosowaniu, pośrednio również to popierają.

    A.

  • 38. Data: 2011-03-31 15:24:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Fakt, i do tych, którym to nie pasuje a poprzez nie branie udziału w
    > głosowaniu, pośrednio również to popierają.

    Co Ty bredzisz ?! Ci, którzy nie chodzą na wybory nie popierają chyba, że TV
    z tymi głupkami oglądają.

  • 39. Data: 2011-03-31 15:38:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-31 15:24, niusy.pl pisze:

    > Co Ty bredzisz ?! Ci, którzy nie chodzą na wybory nie popierają chyba,
    > że TV z tymi głupkami oglądają.

    Jeżeli faktycznie nie popierają to niech idą na wybory i oddadzą
    nieważny głos. Wówczas wyrażą swoje zdanie o partiach startujących do
    wyborów. Skoro tego nie robią to pośrednio zgadzają się z tym co jest.

    Na potwierdzenie tego co piszę ze strony www.pkw.gov.pl

    Liczba uprawnionych: 30615471
    Liczba wydanych kart: 16494503
    Frekwencja: 53,88
    Liczba oddanych głosów: 16475672
    Liczba głosów ważnych: 16190804
    Procent głosów ważnych: 98,27

    http://wybory2007.pkw.gov.pl/SNT/PL/WYN/W/index.htm

    Reasumując: 53,88% uprawnionych jest zainteresowanych tym co w ich kraju
    się dzieje. 98,27% tych zainteresowanych zgadza się z poglądami partii
    jakie startują w wyborach. Znaczy się, obecne partie znajdujące się w
    sejmie mają poparcie 98,27% głosujących. Czyli nie mają powodów do
    krytycyzmu wobec siebie.

    I kto tu bredzi?

    A.

  • 40. Data: 2011-03-31 15:53:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@a...pl>

    > Co Ty bredzisz ?! Ci, którzy nie chodzą na wybory nie popierają

    No jak to nie?
    Ci co nie chodzą głosują w efekcie również - dokładnie tak samo jak reszta
    społeczeństwa.
    Więc są współwinni wyboru takich a nie innych opcji.
    Na tym polega demokracja parlamentarna.