  • Data: 2009-02-20 07:44:14
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartek pisze:
    > I teraz gdzie mam sie odwolac? Isc na policje i powiedziec, ze uzytkownik o
    > niku Zhang Ziyi Wen, ktory jest chyba kobieta i prawdopodobnie mieszka w
    > Lublinie ukradl moje zdjecie? Przeciez kazda instytucja w Polsce powie, zeby
    > skontaktowac sie z administratorem serwisu i wyjasnic wszystko.

    Jedź do Krakowa, wyjdź na wieżę na Wawelu, tam jest taki duży dzwon -
    rozhuśtaj, zrobi bum, to zwrócisz na problem uwagę. Pomogą Ci w tym
    zresztą jakieś periodyki - Fakt, SE itp.

    A tak już serio - jest wątek o zmieniającej się mentalności ludzi i
    właśnie dałeś bardzo dobry przykład tegoż. Taka pierdoła nic nie
    znacząca, a tyle dymu. Ech...

    > Foto znalazlem przypadkowo szukajac chinskich nazwisk, moze Wasze
    > zdjecia tez sa tak traktowane, radze uwazac!

    Wiesz, mnie już wszystko wisi - mogą sobie kraść, mogą sobie nawet
    domalować wąsy i wystawić na wciąż pustym cokole po Koniewie. Nawet mogą
    napisać, że Śmiałek jest głupi. Jutro też będzie dzień i nikt tego nie
    zmieni.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl