  • Data: 2009-02-02 13:37:16
    Temat: Re: Nastepne cos, co trzeba miec
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:
    > Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:gm6drr$ek$1@news.interia.pl...

    > Wy dwaj jestescie moimi "mistrzami radosnego komentowania",
    > nie ma to jak komuś się nudzi w pracy i lubi tłuc w klawiature nie
    > zwracając uwagę na sens:
    >
    > - Power Supply Requirements: (6) AA Batteries...
    > - Compact, Robust, Durable, Lightweight
    >
    > 3,5lbs
    > 7,8"x7,6"x4,9"

    Dodatkowe 1.75kg i odpowiedni statyw to dla Ciebie bzdura?
    Chcialbym Cie z tym zobaczyc w terenie...

    > to ze strony producenta, wystarczy minuta z googlem, zeby nie pleść
    > bzdur ;-)))

    Ja nie potrzebuje googla, zeby wiedziec ze taszczenie
    tego w teren bedzie maksymalnie upierdliwe. O tym pisalem.

    Statyw bedzie musial byc solidniejszy niz dla samego aparatu -
    pomijajac wage automatu bedzie musial jeszcze ustabilizowac
    jego ruchy. Do zrobienia panoramy z kilkunastu klatek rownie
    dobrze wystarczy statyw i reka lub sama reka i oko.

    Robienie panoram z setek czy tysiecy klatek ma zastosowanie
    glownie w reklamie ...sprzetu do robienia panoram :)