  • 71. Data: 2010-04-14 12:11:25
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grzegorz Prędki wrote:

    > Nie, ale kasa z odsetkek ustawowych ktora dostalbym po zamrozeniu tej
    > kasy w naprawe auta, bedzie na pewno nizsza niz dodatkowy dochod z tej
    > kasy w kieszeni.

    Ale nie każdy ma możliwość zainwestowania pieniędzy w taki sposób.
    Powiedziałbym, ze taką możliwość ma zdecydowana mniejszość. W Twoim
    przypadku oczywiście całkowitą rację, że zamrożenie tej kwoty, nawet z
    odsetkami ustawowymi, byłoby pozbawione sensu.

    --
    cokolwiek

  • 72. Data: 2010-04-14 12:22:30
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-04-13 19:28, *PSYLO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Jakby do tego jeszcze wziąć poprawkę na tradycyjne zaniżanie wyników
    > podawanych przez komputer...

    U mnie zawyża :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 73. Data: 2010-04-14 12:23:32
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Grzegorz Prędki wrote:

    > Wielkosc popytu mialo byc.

    Ano właśnie o to mię się rozchodzi. Ty miałeś akurat taką nietypową
    sytuację, że te 10k było mocno kluczowe.

    Gdyby każdy biznes się dało tak usprawnić za 10k, to byłaby bardzo
    dziwna sytuacja na rynku.

    Poza tym jeszcze jedno proste wyliczenie:
    Ktos jest Ci winny 10k pln. Sprawa jest pewna, ale się opiera przed
    zapłaceniem.

    Prawda jest taka że w takiej sytuacji, zamiast iść do niego z
    silnorękimi, lepiej się posądzić, a na te 10k wziać np. obrotówkę. Na
    obrotówce będziesz miał ile, 8%? W dodatku nie przez cały czas
    wykorzystujesz całą kwotę.
    A te 10k będzie sobie u tamtego leżało i procentowało 13% rocznie.

    Minimum 500 zł rocznie jesteś do przodu. Niby niedużo - ale już można
    sie za to zabawić.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 74. Data: 2010-04-14 12:43:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Zawsze mozna kupic zwyklego diesla bez turbo, ale tu chyba wybor jest
    > tylko jeden....
    >
    > VW Caddy SDI

    A Octavia?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 75. Data: 2010-04-14 14:26:12
    Od: topek <t...@p...pl>

    Jackare pisze:

    > No i dobrze samochód osobowy ma być na benzynę a nie jakiś tam
    > gównojad...

    Prawdziwi mezczyzni leja chivas regal do baku

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 76. Data: 2010-04-14 17:07:50
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "topek" <t...@p...pl> wrote in message

    > Prawdziwi mezczyzni leja chivas regal do baku

    Prawdziwi mezczyzni smierdza woda i konskim potem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 77. Data: 2010-04-14 19:16:03
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    PSYLO pisze:

    > Pobożne życzenia ;) Chyba, że masz na myśli "miasto", a nie miasto. Bo w
    > przeciwnym wypadku życzę powodzenia w schodzeniu poniżej 13-14 litrów na
    > 100 km, szczególnie przy krótkich odcinkach jazdy.

    Nie wiem jak oni to robia, ale moj Rover 414 w ruchu miejskim (2-3 km na
    zimnym zilniku) palil miedzy 11 (lato) a 16 (zima) a to tylko 1.4
    silnik! Dwulitrowym Saharnem ponizej 16 latem nie schodze w miescie. W
    zimie nawet nie licze, bo jakies kosmiczne ilosci sie robia. Jak na
    polskie warunki jezdze jak kapelusz.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 78. Data: 2010-04-14 21:19:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    omega_fan pisze:

    > Bez sensu, za ok. 1000 zl usuwasz filtr i po klopocie
    > na zawsze.

    Tak, tak - może w Polsce. Napisz Topkowi jak ma później zrobić
    przegląd u siebie...

    (...)
    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 79. Data: 2010-04-14 22:24:10
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 21:19:36 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak, tak - może w Polsce. Napisz Topkowi jak ma później zrobić przegląd
    > u siebie...
    I wjechac do centrum Berlina :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 80. Data: 2010-04-15 09:29:38
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Ja to widze tak.
    1) Diesle w polsce zawsze mają 120-190 tys km wiec nic dziwnego ze wtryski i
    wszystko pada przy tym przebiegu.
    2) Wiem też że naprawy diesli to w polsce dla wielu ( nawet ASO) czarna
    magia i jak coś nie działa to Panie, turbo do wymiany lub wtryski. A jak
    potem to nie to to sie mówi klientowi ze naprawa sie przedłuzy po czym
    wykonuje sie inną duuużo tańsza naprawę rzeczywistej przyczyny. No ale za
    nowe turbo ktoś musi zapłacić.
    3) Fakt jest taki że ekologia zabija bezawaryjność (DPF. EGR itp) jednak
    wierzę że jest to do opanowania zarówno tak żeby były to elementy mniej
    awaryjne/trwalsze oraz tańsze w produkcji.
    I dlatego jeżdżę 3 dieslem - narazie odpukac bezawaryjnie (przebiegi 100-300
    tys)