    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Date: Wed, 14 Apr 2010 10:23:32 +0000 (UTC)

    Grzegorz Prędki wrote:

    > Wielkosc popytu mialo byc.

    Ano właśnie o to mię się rozchodzi. Ty miałeś akurat taką nietypową
    sytuację, że te 10k było mocno kluczowe.

    Gdyby każdy biznes się dało tak usprawnić za 10k, to byłaby bardzo
    dziwna sytuacja na rynku.

    Poza tym jeszcze jedno proste wyliczenie:
    Ktos jest Ci winny 10k pln. Sprawa jest pewna, ale się opiera przed
    zapłaceniem.

    Prawda jest taka że w takiej sytuacji, zamiast iść do niego z
    silnorękimi, lepiej się posądzić, a na te 10k wziać np. obrotówkę. Na
    obrotówce będziesz miał ile, 8%? W dodatku nie przez cały czas
    wykorzystujesz całą kwotę.
    A te 10k będzie sobie u tamtego leżało i procentowało 13% rocznie.

    Minimum 500 zł rocznie jesteś do przodu. Niby niedużo - ale już można
    sie za to zabawić.

    --
    Pozdro
    Massai