  • 61. Data: 2010-04-14 10:55:15
    Temat: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Czy jakbym ci pożyczył milion to też byś po roku miał 2,6 mln?
    > Podzielimy sie fifty-fifty - zapłacisz mi 80% odsetek w skali roku,
    > czyli 800 tysięcy, i Tobie zostanie 800 tysięcy na czysto.

    Wyliczenia fajne, tylko nie wziales pod uwage podazy.

  • 62. Data: 2010-04-14 10:57:03
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Czyli mając dodatkowe 10 tys potrafiłeś zwiększyć przychód z innego
    > biznesu.
    >
    > A tu raczej chodzi o "zwykłego człowieka" na etacie, który ma te 10 tys
    > w banku.
    > Jaki pewny interes na 13% zaproponujesz? A w koszta doliczmy jeszcze
    > stracony
    > na ów interes czas, po stawkach średniokrajowych...

    Przeciez caly czas pisalem o ludziach ktorzy mieli swoje DG i auta o
    ktore sie procesowali byly im potrzebne do zarabiania pieniadzy. Choc
    zaraz pewnie ktos madry powie, ze mogli kupic seja van zamiast czegos za
    100k PLN.

  • 63. Data: 2010-04-14 11:02:35
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl>
    napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > Sa tez fabie i polo sdi :)

    Nowe ?

    PZDr
    Adam

  • 64. Data: 2010-04-14 11:05:11
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Wyliczenia fajne, tylko nie wziales pod uwage podazy.

    Wielkosc popytu mialo byc.

  • 65. Data: 2010-04-14 11:08:08
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    to pisze:

    > I te 10 tys. zł to był Twój jedyny kapitał, pozwalający prowadzić ten
    > biznes? Po za tym trudno to nazwać "zarobkiem" to raczej po prostu niższe
    > koszty, których nie wygeneruje się w próżni.

    Nie, ale kasa z odsetkek ustawowych ktora dostalbym po zamrozeniu tej
    kasy w naprawe auta, bedzie na pewno nizsza niz dodatkowy dochod z tej
    kasy w kieszeni.

  • 66. Data: 2010-04-14 11:11:37
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Cavallino" wrote:
    > W Hultaju nie ma mocniejszych?

    W i30 (mało atrakcyjnym stylistycznie imho) nie, dopiero w Sonacie
    jest porządna V6. :-) Brakuje czegoś na styl Megane RS, Golfa GTI,
    Astry OPC itp, czyli po prostu hot hatcha. :-) Przy niewygórowanych
    cenach koreańskich aut i dobrych osiągach powinien się taki sprzedawać
    jak ciepłe bułeczki. Teraz szukający szybkiego hatchbacka klient po
    prostu pójdzie do konkurencji.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 67. Data: 2010-04-14 11:20:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

    > Brakuje czegoś na styl Megane RS, Golfa GTI,
    > Astry OPC itp, czyli po prostu hot hatcha. :-)

    Niewątpliwie.
    Nie tylko tego zresztą.

    >Przy niewygórowanych
    > cenach koreańskich aut i dobrych osiągach powinien się taki sprzedawać
    > jak ciepłe bułeczki.

    W ilości jakiej?
    Dziesiątkach, setkach sztuk?
    To nawet nie pokryje pewnie kosztów.

    >Teraz szukający szybkiego hatchbacka klient po
    > prostu pójdzie do konkurencji.

    Widać wyliczyli że im się to nie opłaca.
    Skoro to samo dotyczy np. lampek ksenonowych, to trudno się dziwić że hot
    hatch jest poza zakresem ich zainteresowań.
    Oni na razie chcą się usadowić w swoich segmentach i o nie powalczyć, więc
    szukanie nisz pozostawiają sobie na później.

  • 68. Data: 2010-04-14 11:23:12
    Od: Jackare <j...@g...com>

    On 13 Kwi, 13:46, topek <topek-spamerom-czlon-w-...@p0st-zamien-0-na-
    o.pl> wrote:

    > Ale nastepne auto to kupie chyba jednak wolnossaca benzyne.
    > W ostatnim czasie w kregu znajomych bylo kilka napraw diesli.
    > Ostatnio znajomemu w Zafirze z 2005r zdechl filtr czastek stalych i
    > 6500zl ma kosztowac naprawa.

    No i dobrze samochód osobowy ma być na benzynę a nie jakiś tam
    gównojad.... Zresztą kupujcie diesle w jak największych ilościach to
    benzyna nieco potanieje :)
    --
    Jackare

  • 69. Data: 2010-04-14 11:31:04
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Są jeszcze samochody, które są wyposazone w silniki diesla i nie
    > przysparzają kłopotów eksploatacyjnych. Są to auta oparte o silniki PSA
    > 1.6 i 2.0 HDI (oba 16-zaworowe) oraz nieśmiertelny 1.9 TDI (obecnie 105KM
    > i 115KM) koncernu VW. Jest tylko jedno ALE. Auto używane, posiadające ten
    > silnik, trzeba kupować, jak ma realny przebieg <200.000 km, a nie
    > licznikowy (bo może się okazać, że ma realny w okolicach 500.000 km).

    Dodał bym jeszcze nissanowskiego 2.2Di - na łańcuszku, bez dwumasy.
    Mój 220kkm i jeździ bezawaryjnie.
    Następne autko w podobnym wieku, jednak raczej uturbiona benzynka.

    grzech
    nyska

  • 70. Data: 2010-04-14 12:09:04
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Uzytkownik "omega_fan" napisal w wiadomosci:

    > Dodatkowo, jak padna pompki to wybor sprawnych uzywanych w sensownych
    > cenach jest naprawde duzy.

    Sprawnych uzywanych? chyba tylko na parenascie tys km.
    Uzywek z taich rzeczy to jak bym nigdy nie tknal.
    Uzywany to se mozesz kupic caly silnik...bo jest lepszy wskaznik jakosci do
    ceny.
    Taki silnik np. 1.9 TDi kupisz w de za 2000-2500 zl
    A za same pompki dasz ile...1000-1500 komplet uzywek..?

    --
    Bugatti