-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nastepne auto to bedzie wolnossaca benzyna?
Date: Thu, 15 Apr 2010 09:29:38 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 14
Message-ID: <hq6f93$9fm$1@news.onet.pl>
References: <4bc45975$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1271316579 9718 213.17.193.243 (15 Apr 2010 07:29:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Apr 2010 07:29:39 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272792
[ ukryj nagłówki ]Ja to widze tak.
1) Diesle w polsce zawsze mają 120-190 tys km wiec nic dziwnego ze wtryski i
wszystko pada przy tym przebiegu.
2) Wiem też że naprawy diesli to w polsce dla wielu ( nawet ASO) czarna
magia i jak coś nie działa to Panie, turbo do wymiany lub wtryski. A jak
potem to nie to to sie mówi klientowi ze naprawa sie przedłuzy po czym
wykonuje sie inną duuużo tańsza naprawę rzeczywistej przyczyny. No ale za
nowe turbo ktoś musi zapłacić.
3) Fakt jest taki że ekologia zabija bezawaryjność (DPF. EGR itp) jednak
wierzę że jest to do opanowania zarówno tak żeby były to elementy mniej
awaryjne/trwalsze oraz tańsze w produkcji.
I dlatego jeżdżę 3 dieslem - narazie odpukac bezawaryjnie (przebiegi 100-300
tys)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.10 09:57 amos
- 15.04.10 22:41 V-Tec
- 15.04.10 23:01 .Peeter
- 15.04.10 23:38 Cavallino
- 16.04.10 08:58 Mirek Ptak
- 16.04.10 10:51 Cavallino
- 19.04.10 14:52 eManitou
- 19.04.10 18:22 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera