    Subject: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pfu4pq$gn9$1@node1.news.atman.pl>
    <5b23985a$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg0nia$1s2$1@node1.news.atman.pl>
    <5b24be7d$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg2g2l$k29$1@node2.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 17 Jun 2018 08:32:01 +0200

    W dniu 2018-06-16 o 10:00, Cavallino pisze:

    > I żeby źle nie czynić, to potrzebujesz zakazu?
    >
    > Czy chciałbyś żeby zakaz dotyczył tylko innych którzy są w identycznej
    > sytuacji, ale Ciebie nie?

    Zakaz to niewłaściwe słowo a i ostateczność, Polacy powinni przede
    wszystkim być uświadamiani że jazda pustym autem nawet do kibla do zło.
    I w życiu prywatnym nie oczekuje jakichś extra przywilejów dla siebie,
    powiem więcej - dałbym w mordę gdyby takie ktoś mi proponował.

    > Też tak mówię.
    > Najpierw Fujibana w Poznaniu, ze stacją w mojej dzielnicy, a potem
    > mogę rozważyć zmianę środka lokomocji.

    Oczywiście, w zamian na maksa sprawna komunikacja miejska.

    > Akurat PKP się poprawia.
    > W Poznaniu i okolicach od tygodnia jeździ kolej aglomeracyjne - mega
    > sprawa, kursy co max pół h, klima, mniejsze zatłoczenie.

    Dobry dowcip! Kuzynkę jadącą niedawno do Warszawy z Konina wyprosili w
    Kutnie ze składu ponieważ miała bilet "nie na TEN pociąg",. i jeszcze
    bezczelnie powiedzieli że tylko ze względu na jej podeszły wiek nie dali
    mandatu jako gapowiczce.. Qr*a - w Polsce Polak musi kupować bilet na
    konkretny pociąg..

    > Bo inaczej się nie da funkcjonować.

    > Autobusem + tramwajem.
    > Razem z dojściem na/z przystanki i przesiadkami zajmie mi to ponad
    > godzinę.
    > Samochodem jestem często w 15-20 minut, a rowerem w pół h.
    >
    > G.... a nie alternatywa.

    A gdzie tak pędzisz że wyliczasz czas do minuty?  A wyskoczyć z kumplami
    na piwsko po robocie, jako pasażerowi nie grozi dmuchanie w balonik..
    Patrzmy na to również z pozytywnej strony.

    > Masz.
    > 10 km to dystans na elektryczny rower.
    > Zmieścisz się w 20 minut.

    Elektryczny czy tradycyjny, nie ma różnicy. Każdy rower to i tak tylko
    sezonowe rozwiązanie.