  • Data: 2017-08-05 15:31:29
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:16l1vkw4xazwx.1sg8u4y28965j$.dlg@40tude.net...

    > Ciagle litrowy cylinder jest znacznie wiekszy od takiego 50ccm w
    > kosiarce :-)
    >
    > No, ciekawe. Tak trzeba, czy w samochodach swiece zawsze byly duze i
    > nikomu to nie przeszkadzalo, a kosiarkach juz przeszkadzalo.

    Na to wygląda - albo po prostu chcieli mieć inne abyś kupił u Stihla.

    > ale 16mm, a nie 5/8" :-)

    No dokładnie :-))) Potłuczeni są...

    > nie, mam na mysli, ze jak 4 (6) razy nabijesz stare swiece 16mm,
    > to juz nowe nie beda wymagaly nabicia :-)

    Aa... że "uformuję" swoją nasadkę? :-)))))
    Tak jak "uformowałem" parę tygodni temu swoją sondę lambda?? :-)))

    > Z ciekawosci - poszukaj.
    > Moze sa takie z takim gwintem.

    Nie będę kombinował - poszukam prawidłowego klucza/nasadki.
    A jak nie znajdę to przecież mam nasadkę 16mm zwykłą "głęboką".
    Może się tam zmieści? Może nie musi być "cienkościenna", specjalna do świec?

    > A w Europie felgi i opony ciagle w calach :-)

    No właśnie... Raz ustalonego porządku ciężko zmienić.
    Rury i kolanka do wody i gazu chyba też w metryce calowej mają w Europie?