  • Data: 2017-08-04 20:44:07
    Temat: Re: Nasadka o świec zapłonowych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:om2dl1$l21$...@d...me...
    >Wydawało mi się, że producenci osiągnęli jakiś konsensus w kwestii
    >rozmiarów świec zapłonowych i wystarczy jeden rozmiar nasadki aby
    >odkręcić
    >dowolną świecę w aucie, motocyklu, kosiarce...

    No jak chcesz jedna wielkosc do kosiarki i 8-litrowca ?

    >I nie mówcie mi, że europejskie auta będą mieć jeszcze inny,
    >metryczny
    >rozmiar, bo się popłaczę ze śmiechu:

    No jak nie, jak tak ?
    http://www.iskra-kielce.pl/swiece-o-wydluzonym-gwinc
    ie-,3530.html

    i 14mm ponoc jest, i 21mm ... prawde mowiac to nawet nie wiem, jaki
    byl rozmiar, bralo sie klucz do swiec i pasowal :-)

    >Nie będę ukrywał, że najbardziej mi zależy na odpowiedzi LordBluzga,
    >grupowego eksperta od calowych nasadek uniwersalnych ;-)

    Niech sobie pobluzga, ja tam twierdze ze kluczem 16 wkrece swiece 5/8
    (15.875mm).
    A kluczem 5/8 wykrece swiece 16. Tylko mlotek moze byc potrzebny :-)

    J.