  • Data: 2019-10-22 11:01:19
    Temat: Re: Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-21 22:17, Uncle Pete wrote:
    [...]
    > Potwierdzam, też mam dobre zdanie o Neo Tools. Topex jako Topex jednak
    > jest chyba nieco lepszy od tego odpustu, który potrafi sprzedawać Toya
    > (pod marką Vorel).
    Tydzień temu kupiłem kątówkę na tarcze 125 mm marki Graphite (AFAIK to
    Toya), po tym, gdy po 13 latach rozsypała mi się kątówka renomowanej
    marki Bavaria. :-D Pierwsze wrażenia, jeszcze przed uruchomieniem -
    cięższa i dłuższa od tej starej. Ale popracowałem jakieś 30 min przy
    szlifowaniu betonu i zaczęła mi się podobać. Póki co jestem zadowolony.

    Co do chińskich kluczy, to mam taki zestaw za 100 zł. O ile grzechotki
    są w zasadzie OK, to nasadki i bity to jednak straszne gówno. Plastelina
    po prostu. Ale mimo tej całej badziewności, za taką cenę dla amatora są
    raczej OK. Chociaż trzeba uważać, bo zdarzyło mi się, ze nasadka Torx z
    tego zestawu się rozwaliła i nie mogłem rozrządu skręcić bo było to w
    sobotę po południu, więc ani kupić, ani pożyczyć bo sąsiedzi na
    wypoczynek się rozjechali. :-)