  • Data: 2019-10-22 22:21:18
    Temat: Re: Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-22 11:01, JDX wrote:
    > Tydzień temu kupiłem kątówkę na tarcze 125 mm marki Graphite (AFAIK to
    > Toya), po tym, gdy po 13 latach rozsypała mi się kątówka renomowanej
    > marki Bavaria. :-D Pierwsze wrażenia, jeszcze przed uruchomieniem -
    > cięższa i dłuższa od tej starej. Ale popracowałem jakieś 30 min przy
    > szlifowaniu betonu i zaczęła mi się podobać. Póki co jestem zadowolony.

    Graphite to akurat znana marka. Podobno jest popularna na budowach,
    ponieważ ten sprzęt jest dość wytrzymały i przy tym tani. Po prostu
    opłaca się w porównaniu z drogim sprzętem profesjonalnym.

    U mnie natomiast okazała się nie do zdarcia tania młotowiertarka Dexter
    (marka Leroy Merlina). I jest porządnie wykonana, bardzo ciężka i ma
    amortyzowany uchwyt. Nawet dołączone nasadki do kucia są dobrej jakości.