  • Data: 2019-10-21 14:19:59
    Temat: Re: Narzędzia Schmith. Co sądzicie?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiem niedokładnie na temat, ale mój znajomy mechanik samochodowy z
    > tanich narzędzi chwali Yato. I faktycznie, mam sporo ich narzędzi i nie
    > mam do ich jakości zastrzeżeń. Mimo że producentem jest Toya, która pod
    > innymi nazwami produkuje sporo nieużywalnego chłamu.

    mam porównanie yato, stanley i ordynarnych chinoli.
    Ordynarny chinol przydaje się jedynie jako zapas, gdy pogubię lepsze
    nasadki a potrzebuję "już". Do rozbierania silnika tylko Yato lub wyżej.
    Nawet pokrętło możesz pogonić rurą i się nie skrzywi (podczas gdy w
    chinolach pękały nasadki, pokrętła potrafiłem wygiąć w łuk....

    Generalnie dobrze wspominam yato z 216 elementami oprócz zbędnych śmieci
    to reszta jest przydatna (komplety nasadek na 1/4 3/8 i na 1/2 cala - i
    o dziwo wszystkie się przydawały choć intuicja podpowiada tylko ćwiarę i
    połówkę)