  • 31. Data: 2011-11-16 22:23:50
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-16, A.L <l...@a...com> wrote:
    [...]
    > Jestem gotow prowadzic dyskusje merytoryczna.

    "Wiem, ale nie podam szczegółów" nie kwalifikuje się jako dyskusja
    merytoryczna.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 32. Data: 2011-11-16 22:37:12
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    Naprawdę bezsensownie się czepiasz.

    w.

  • 33. Data: 2011-11-16 22:39:59
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2011-11-16, Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid> wrote:

    > Naprawdę bezsensownie się czepiasz.

    Czepiłem się, zgoda. Ale dlaczego uważasz że bezsensownie?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 34. Data: 2011-11-17 02:05:30
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 16 Nov 2011 14:04:16 -0800 (PST), Maciej Sobczak
    <s...@g...com> wrote:

    >Uwaga: nie mam nic przeciwoko narzędziom CASE ani językom DSL. Sam
    >takich używałem a nawet parę zrobiłem, na potrzeby jakiegoś
    >konkretnego, wąskiego zastosowania. Warto natomiast być świadomym ich
    >fundamentalnych ograniczeń. Każde narzędzie umie tylko tyle, ile ma
    >guzików.

    Zobaczymy jak to z tymi guzikami bedzie. Poki co, proponuje pogoglowac
    na John Koza. Nei wiem czy to jest wlasnei to co bedzie czy nie, ale
    to nei jest guzikologia

    A.L.

  • 35. Data: 2011-11-17 06:38:57
    Od: " " <f...@g...pl>

    Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> napisał(a):

    > Czepiłem się, zgoda. Ale dlaczego uważasz że bezsensownie?

    dlatego, ze o ile niektorzy (np ew w moich
    dyskusjach z bandyckimi pseudolekarzami itd)
    wykrecaja kota ogonem by uniknac odpowiedzi
    na pytania objawiajace co sie dzieje i by
    dalej jak najdluzej trzepac latwa kasę na
    swoich praktykach ktore są dosyc przerazajace

    (a znam takich i to mnie nieustannie przeraza
    nie dotyczy to tylko lekarzy ale tez rozmaitych
    urzedoli z sedziami wlacznie ktorzy leją
    po ludziach po calosci)

    [mi np uwazam ze funkcjonariusze publiczni powinni
    byc raczej 'zobowiazani' do odpowiadani na pytania
    np dzinnikarzom bo jak widze jak odstwia jaka chale
    a pozniej leją po przedstwicielach spoleczenstwa i
    odkladaja sluchawke to mnie to 'oburza' - a to jest
    wyuczone zachowanie tych wszystkich niesamowitych
    cwokow]

    to niektorzy inni w innych sytuacjach
    tak nie robią i raczej tzeba miec specjalny
    powod by zarzucac ze ktos nie chce wdawac
    sie w dyskusje dlatego ze nie ma argumentow

    np ja chetnie wypowiadam swoje zdanie o
    przewagach np c+modules+agents nad jezykami 'oo'
    (przynajmniej dla mnie) ale nie chce wdawac sie
    w dokladne krytyki bo jedno juz wiele rzeczy ntt
    powiedzialem a powtarzanie bywa zmulajace a dwa
    po prostu 'oo' sie nie interesuje (chyba ze musze,
    ale normalnie unikam) itp

    (w krainie Mordor gdzie zaległy cienie)

  • 36. Data: 2011-11-17 07:15:16
    Od: " " <f...@g...pl>

    > (w krainie Mordor gdzie zaległy cienie)

    Trzy pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem
    Siedem dla władców karłów w ich kamiennych salach
    Dziewięć dla śmiertelnych ludzi śmierci przeznaczonych
    Jeden dla władcy ciemności na jego mrocznym tronie
    w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

    Jeden by nimi rządzić, Jeden by je odnaleźć
    Jeden by je zgromadzić i w ciemności związać
    w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

  • 37. Data: 2011-11-17 07:53:44
    Od: " " <f...@g...pl>

> [...]
    > w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

    > Jeden by nimi rządzić, Jeden by je odnaleźć
    > Jeden by je zgromadzić i w ciemności związać

    moja naprędce kompilacja "Wiersza o Pierścieniu"
    trzecia linijka jest chyba troche cos nie tak
    moze powinno byc

    (nie wiem bo wybilem sie z rytmu)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mordor

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/6a/Mordor
    .png

    (W krainie Mordor gdzie zaległy cienie)

  • 38. Data: 2011-11-17 07:54:51
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Wyobraźmy sobie trzy zagadnienia:

    1) Automatyczne napisanie programu na podstawie opisanych językiem
    naturalnym wymagań, przypadków użycia itd.
    2) Automatyczne tłumaczenie tekstu pisanego z języka angielskiego na polski
    z poprawnym uwzględnieniem kontekstu wypowiedzi
    3) Automatyczne pisanie artykułu lub powieści literackiej na podstawie
    zbioru faktów lub streszczenia fabuły.

    Czy te trzy zadania mają identyczny "rząd" stopnia trudności realizacji ?

  • 39. Data: 2011-11-17 09:48:59
    Od: " " <f...@g...pl>

    jeszcze bym zmienil:

    /////////////////////////////////
> [...]

    > w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

    > Jeden by nimi rządzić, Jeden by je odnaleźć

    > Jeden by je zgromadzić i w ciemności związać

    ////////////////

    gdyby zamienic 'na' na 'w' byoby bardziej galdko ale
    chyba 'na' moze zostac,
    to zaden wypracowany przeklad tylko raczej kompilacja
    (nomem omen) tlumaczen na próbe
    [sorki za oftop ale jakos mnie naszlo wspominanie pamietnej
    wyprawy do Mordoru - choc jak czytalem 'Wladce Pierscieni'
    pod koniec podstawowki to bylem troche rozczarowany, nie wiem
    moze to wina tlumaczenia wlasnie - mailem takie dziwne wydanie
    z niewyrownanymi do prawej tekstami)

    (w krainie Mordor gdzie zaległy cienie)

  • 40. Data: 2011-11-17 17:41:05
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 16/11/2011 22:39, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Czepiłem się, zgoda. Ale dlaczego uważasz że bezsensownie?

    Bo te szczegóły, co były, według każdych normalnych standardów dyskusji
    są wystarczające.