  • Data: 2010-08-10 13:22:37
    Temat: Re: Naprawa zmieniarki
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Brzezi wrote:

    > A tu mam jeszcze dodatkowe pytanie, bo z tego co wiem, to sa teraz takie
    > sprytne adaptery, do zlacza zmieniarki, zamiast zmieniarki podlacza sie
    > taki adapter, ktory ma zlacze USB, na karty pamieci, BT, odtwarza MP3, a
    > steruje sie tym z radia tak jakby to byla zmieniarka. Czy to jest
    > rzeczywiscie tak uniwersalne? czy Mercedes stosuje jakies zunifikowana
    > wtyczne zmieniarkowa i ogolnie interfejs zmieniarki?

    W citroenach takie cudo zbyt fajne nie jest. Np. z pendrive usb z mp3 nie
    masz tytułów na ekranie (masz coś ala ścieżka1, ścieżka2), udaje tylko 6
    CDków i np. w 6CDku masz 99 utworów (gdzie 99+1 utwór to tak naprawdę utwór
    100 tylko licznik się przekręca i leci od 1).

    Jak zamiast usb podepnie się ipoda to niby jest lepiej (są tytuły itd). Tej
    opcji w działaniu nie widziałem.

    Fakt, lepsze niż nic ale jednak dość ułomne.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl