  • 221. Data: 2013-08-02 11:07:40
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:ktfmci$ean$3@node1.news.atman.pl...

    > Skoro dla ciebie to sa normalne pieniadze - 100 PLN za 15s roboty
    > TIGiem
    > to nie dziwie sie, ze narzekasz jak to przedsiebiorcom zle. Nikt nie
    > kaze,
    > ci byc przedsiebiorca przeciez.

    Ja nie twierdzę czy 100zł za taką usługę to normalne pieniądze, tylko
    twierdzę, że nienormalnym jest ten, który się twierdzi publicznie, że
    cana za taką robotę to ździerstwo.
    Mamy wolny rynek, a wysokością cen regulują popyt i podaż.

    > Nie, nie. Tylko debil moze napisac, ze wyklucam sie na grupie w
    > momencie
    > gdy przyszedlem sie tu poradzic jak mozna to naprawic samemu.

    Raczej bezpodstawnie wyżalić i wykrzyczeć jak to przedsiębiorcy cię
    robią w ch....

    > To czytac nie umiesz? Zobacz sobie post inicjujacy watek.

    Wskaż palcem, gdzie tam jest napisane, że pospawano ci to za 20zł w
    profesjonalnym zakładzie?
    Teraz to już nie wątpię, że "masz nierówno pod sufitem".

    > Slaby z ciebie demagog. Jeszcze raz mowie - nikt nie kaze byc ci
    > przedsiebiorca, to nie wyrok.

    Tyle, że tacy jak ty zmuszają do bycia oszustem podatkowym, a tobie i
    tak zawsze będziesz narzekał.

  • 222. Data: 2013-08-02 11:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > cana za taką robotę to ździerstwo.
    > Mamy wolny rynek, a wysokością cen regulują popyt i podaż.

    No mamy wolny rynek i cos jest warte tyle ile ktos jest w stanie za to
    zaplacic a nie tyle ile sobie wiecznie uciskany przez panstwo i klientow
    przedsiebiorca wymysli.

    > Raczej bezpodstawnie wyżalić i wykrzyczeć jak to przedsiębiorcy cię
    > robią w ch....

    Widziales gdzies zebym krzyczal i sie zalil? Co jeszcze wymyslisz?

    > Wskaż palcem, gdzie tam jest napisane, że pospawano ci to za 20zł w
    > profesjonalnym zakładzie?
    > Teraz to już nie wątpię, że "masz nierówno pod sufitem".

    A czemu ma byc tam napisane ze pospawano mi to za 20 PLN skoro ja pytalem
    jak to naprawic?

    #v+
    Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
    http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

    Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
    czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
    tylko ile to warte?

    W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac..."
    #v-

    > Tyle, że tacy jak ty zmuszają do bycia oszustem podatkowym, a tobie i
    > tak zawsze będziesz narzekał.

    Czemu masz byc oszustem podatkowym? Jezeli sie nie oplaca to skoncz
    z byciem przedsiebiorca bo widocznie slabo ci to wychodzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 223. Data: 2013-08-02 11:48:18
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2013 09:03:52 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
> [...]
    >
    > sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    >
    > powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    >
    > naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    >
    > okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    >
    > okradać państwo, siebie samych i ciebie.

    > Tylko debil przypisuje innym zaburzenia.

    > Powtarzam jeszcze raz, że nie jestem etatową wróżką.

    > Rozumiem, że zakupy także robisz u paserów z pełną świadomością i g...
    >
    > cie obchodzi skąd oni mają towar i co robią z kasą?

    Jesteś tak poprawny że nie pożyczył bym Ci złotówki. Przypomnij sobie ile razy
    jechałeś bez biletu, ile masz nie swoich książek, ile programów piosenek filmów
    ściągnąłeś wiedząc że ktoś na tym traci. A potem udzielaj dobrych rad.

  • 224. Data: 2013-08-02 12:03:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    ściągnąłeś wiedząc że ktoś na tym traci. A potem udzielaj dobrych rad.

    On pewnie moze bo to przeciez przedsiembiorca!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 225. Data: 2013-08-02 13:01:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.07.2013 09:56, AZ pisze:
    > W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
    > nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

    Dlaczego wydymać. On wycenił swoją prawcę na 100zł, Ty możesz zgodzić
    się z tą wyceną i zapłacić, możesz się potargować, w końcu możesz nie
    skorzystać z jego usług. Gdzie tu wydymanie?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 226. Data: 2013-08-02 13:04:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Dlaczego wydymać. On wycenił swoją prawcę na 100zł, Ty możesz zgodzić
    > się z tą wyceną i zapłacić, możesz się potargować, w końcu możesz nie
    > skorzystać z jego usług. Gdzie tu wydymanie?

    Byc moze jestem juz uczulony po tylu akcjach ewidentnej proby
    naciagania i sciemniania :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 227. Data: 2013-08-02 13:41:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 06:32:01 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Nie interesuje mnie co on zrobi z ta kasa, to nie moj biznes.

    samochód od złodzieja też kupujesz? Bo przecież taniej a to nieistotne co
    on robi z kasą. Tylko potem się nie dziw, że Ci go znowu ukradną

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 228. Data: 2013-08-02 13:52:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > samochód od złodzieja też kupujesz? Bo przecież taniej a to nieistotne co
    > on robi z kasą. Tylko potem się nie dziw, że Ci go znowu ukradną

    Serio widzisz analogie przy placeniu za usluge a za towar niewiadomego
    pochodzenia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 229. Data: 2013-08-02 14:01:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Aug 2013 11:52:12 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Serio widzisz analogie przy placeniu za usluge a za towar niewiadomego
    > pochodzenia?

    widzę analogię w Twoim niezważaniu na to za co płacisz.

  • 230. Data: 2013-08-02 14:10:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > widzę analogię w Twoim niezważaniu na to za co płacisz.

    Place za usluge, nie jestem kontrolerem z UKS.

    --
    Artur
    ZZR 1200