  • 211. Data: 2013-08-01 12:39:51
    Temat: Re: [OT] Re: Naprawa chlodnicy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 11:58:24 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Bzdury. Jeszcze nie widziałem pirata somalijskiego w wieku emerytalnym.
    > Somalię robią właśnie "młodzi", bo mają siłę, czas i brak innych
    > perspektyw.

    w Polsce też już nie będzie emerytów. Zresztą Polski jako państwa też nie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 212. Data: 2013-08-01 12:41:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Aug 2013 11:57:29 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Jednego nie rozumiem - ci zwolennicy-niewolnicy umysłowi państwowych
    > emerytur - twierdzący że bez tego ludzie umrą z głodu...
    >
    > Ale jak się podwyższa wiek emerytalny - 60->67, potem z pewnością do 69
    > itd. - czy ich nie zastanawia co będą jeść osoby, którym przesunięto
    > wiek wzwyż?

    65-67 już nie brzmi tak medialnie?

  • 213. Data: 2013-08-01 13:31:37
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 11:57:29 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    >
    > wiadomo, że wówczas ludzie będą pod płotem umierać) podwyższmy wiek
    >
    > emerytalny, gdzieś do 83 lat. Emerytury nadal będą, a koszty zostaną

    Ameryki nie odkryłeś. Coś mi się wydaje że od wojny nie podniesiono wieku
    emerytalnego a ludzie żyją teraz ponad 10 lat dłużej niż wtedy. System z pewnymi
    emeryturami i niskimi składkami sprawdza się jak ludzie na emeryturze żyją dwa, góra
    trzy lata.

  • 214. Data: 2013-08-01 18:07:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:7...@p...pl.inv
    alid...

    > Jakim prawem zmniejszać emerytury? Przecież wysokość emerytury jest
    > odzwierciedleniem wysokości płaconych wcześniej składek.

    Nie jest.
    Najlepszy przykład to wszystkie grupy uprzywilejowane - górnicy dostają
    chyba 3 razy tyle co uskładali.

    > Przez rozstrzelanie czy powieszenie?

    Poprzez zabranie tego typu emerytur.
    Emerytury co do zasady daje się komuś, kto nie może już pracować z racji
    wieku.

  • 215. Data: 2013-08-01 21:32:34
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a skąd wiesz, że nie płacę?

    Jak !

  • 216. Data: 2013-08-01 23:21:25
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 18:07:34 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]
    >
    > chyba 3 razy tyle co uskładali.

    > Poprzez zabranie tego typu emerytur.
    >
    > Emerytury co do zasady daje się komuś, kto nie może już pracować z racji

    Mam podobne zdanie. Zrobił bym jednak pewne odstępstwa. Na przykład policjanci.
    Należy im się wcześniejsza emerytura. Płakali kiedyś w tv że to jakiś procent i ze
    mało. Zakończyli jakiś etap pracy zawodowej idą do następnej pracy. Trochę racji
    mają że sześćdziesięcio letni policjant słabo nadaje się do gonienia złodzieja. Ale
    żeby z tego powodu był niezdolny do żadnej pracy jak ma 45 lat to już przegięcie. A
    jak niezdolny i niezdolność miała związek ze służbą to dobra renta. Części górnikom
    też należy się wcześniejsza emerytura albo zakaz pracy na wyniszczających
    stanowiskach po przepracowaniu jakiegoś określonego czasu. Niektórzy pracują w tak
    podłych warunkach ze nie mają szansy na dożycie do emerytury.

  • 217. Data: 2013-08-02 07:28:11
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > Ale ja nie wiem i mnie to nie interesuje.

    > Ale zapomniales caly czas o tym ze usluga/towar jest warty tyle ile
    > ktos
    > jest w stanie za niego zaplacic i ma w dupie ile on placi ZUSow,
    > srusow
    > i calej reszty?

    Kolego, już pokazałeś kim jesteś.
    Oczywiście ty nie musisz wiedzieć o takich czy innych sprawach
    związanych z prowadzeniem działalności, ale to nie usprawiedliwia
    twojego stosunku do ludzi prowadzących działalność.
    Skoro uważałeś, że ta usługa jest zbyt droga to trzeba było grzecznie
    gościowi powiedzieć "niestety, ale jak dla mnie za drogo", obrócić się
    na pięcie i iść do następnego warsztatu, a nie wykłucać się na grupie
    jak to gość chciał cię wydymyać, a userom z tej grupy przypisywać
    "zaburzenia".
    Teraz się chwalisz, że ktoś ci to zrobił za 20zł.
    Zapewne chowając te 2 dychy do kieszeni i nie płacąc podatku - nazywa
    się to "szara strefa".

  • 218. Data: 2013-08-02 08:32:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Kolego, już pokazałeś kim jesteś.
    > Oczywiście ty nie musisz wiedzieć o takich czy innych sprawach
    > związanych z prowadzeniem działalności, ale to nie usprawiedliwia
    > twojego stosunku do ludzi prowadzących działalność.

    Jakiego stosunku? Takiego, ze od pewnego czasu prowadzenie dzialalnosci
    uslugowej sprowadza sie do wykorzystywania niewiedzy coraz to bardziej
    glupiego spoleczenstwa i goli sie ich do golej skory?

> [...]
    > na pięcie i iść do następnego warsztatu, a nie wykłucać się na grupie
    > jak to gość chciał cię wydymyać, a userom z tej grupy przypisywać

    No jednak jestes zaburzony. Moj post dotyczyl sposobu naprawy tego a na
    koncu dodalem ile sobie liczy za naprawe profesjonalny przedsiebiorca.
    To nie ja pociagnalem ten watek.

    > Teraz się chwalisz, że ktoś ci to zrobił za 20zł.
    > Zapewne chowając te 2 dychy do kieszeni i nie płacąc podatku - nazywa
    > się to "szara strefa".

    Nie interesuje mnie co on zrobi z ta kasa, to nie moj biznes.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 219. Data: 2013-08-02 09:03:52
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

> [...]
    > uslugowej sprowadza sie do wykorzystywania niewiedzy coraz to bardziej
    > glupiego spoleczenstwa i goli sie ich do golej skory?

    Głupie społeczeństwo kupowało najgorsze gówno na bazarach, najpier u
    cwaniaków niepłacących podatków i sprzedających najgorszy badziew
    szmuglowany przez granicę, później u Rosjan, a następnie Chińczyków i
    Wietnamczyków. W ten sposób rozkładali polskie przedsiębiorstwa.
    Nauczyli się w ten sposób okradać państwo i samych siebie i narzekają na
    tych, którzy chcą pracować i zarabiać legalnie płacąc podatki. Nie zdają
    sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    okradać państwo, siebie samych i ciebie.

    > No jednak jestes zaburzony.

    Tylko debil przypisuje innym zaburzenia.

    > Moj post dotyczyl sposobu naprawy tego a na
    > koncu dodalem ile sobie liczy za naprawe profesjonalny przedsiebiorca.
    > To nie ja pociagnalem ten watek.

    Powtarzam jeszcze raz, że nie jestem etatową wróżką.

    > Nie interesuje mnie co on zrobi z ta kasa, to nie moj biznes.

    Rozumiem, że zakupy także robisz u paserów z pełną świadomością i g...
    cie obchodzi skąd oni mają towar i co robią z kasą?

  • 220. Data: 2013-08-02 09:16:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > szmuglowany przez granicę, później u Rosjan, a następnie Chińczyków i
    > Wietnamczyków. W ten sposób rozkładali polskie przedsiębiorstwa.

    Ja tutaj o uslugach a Ty o sprzedawaniu towaru... A Polski przedsiebiorca
    skad mial towar jak nie od tych samych Chinczykow?

> [...]
    > okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    > okradać państwo, siebie samych i ciebie.

    Skoro dla ciebie to sa normalne pieniadze - 100 PLN za 15s roboty TIGiem
    to nie dziwie sie, ze narzekasz jak to przedsiebiorcom zle. Nikt nie kaze,
    ci byc przedsiebiorca przeciez.

    > Tylko debil przypisuje innym zaburzenia.

    Nie, nie. Tylko debil moze napisac, ze wyklucam sie na grupie w momencie
    gdy przyszedlem sie tu poradzic jak mozna to naprawic samemu.

    > Powtarzam jeszcze raz, że nie jestem etatową wróżką.

    To czytac nie umiesz? Zobacz sobie post inicjujacy watek.

    > Rozumiem, że zakupy także robisz u paserów z pełną świadomością i g...
    > cie obchodzi skąd oni mają towar i co robią z kasą?

    Slaby z ciebie demagog. Jeszcze raz mowie - nikt nie kaze byc ci
    przedsiebiorca, to nie wyrok.

    --
    Artur
    ZZR 1200