    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa chlodnicy
    Date: Fri, 2 Aug 2013 11:07:40 +0200

    news:ktfmci$ean$3@node1.news.atman.pl...

    > Skoro dla ciebie to sa normalne pieniadze - 100 PLN za 15s roboty
    > TIGiem
    > to nie dziwie sie, ze narzekasz jak to przedsiebiorcom zle. Nikt nie
    > kaze,
    > ci byc przedsiebiorca przeciez.

    Ja nie twierdzę czy 100zł za taką usługę to normalne pieniądze, tylko
    twierdzę, że nienormalnym jest ten, który się twierdzi publicznie, że
    cana za taką robotę to ździerstwo.
    Mamy wolny rynek, a wysokością cen regulują popyt i podaż.

    > Nie, nie. Tylko debil moze napisac, ze wyklucam sie na grupie w
    > momencie
    > gdy przyszedlem sie tu poradzic jak mozna to naprawic samemu.

    Raczej bezpodstawnie wyżalić i wykrzyczeć jak to przedsiębiorcy cię
    robią w ch....

    > To czytac nie umiesz? Zobacz sobie post inicjujacy watek.

    Wskaż palcem, gdzie tam jest napisane, że pospawano ci to za 20zł w
    profesjonalnym zakładzie?
    Teraz to już nie wątpię, że "masz nierówno pod sufitem".

    > Slaby z ciebie demagog. Jeszcze raz mowie - nikt nie kaze byc ci
    > przedsiebiorca, to nie wyrok.

    Tyle, że tacy jak ty zmuszają do bycia oszustem podatkowym, a tobie i
    tak zawsze będziesz narzekał.