  • Data: 2013-08-05 23:01:13
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktnkhq$kq6$1@node1.news.atman.pl...

    > Doprawdy? Dziwisz sie, ze traktuje jak cwaniaczka? Po tylu przygodach
    > z super uczciwymi przedsiebiorcami jestem juz uprzedzony. Co nie
    > przeszkadza
    > mi wcale znalezc uczciwego ktory zamiast wymadrzac sie ile to jest
    > roboty,
    > ile to narozbierac trzeba i jakie to skomplikowane poda uczciwa stawke
    > i to po prostu zrobi.

    Dziwię się dlaczego cały czas piszesz o nim "cwaniaczek", w domyśle
    "nieuczciwy", który chciał Cię "wydymać".

    > Tak samo 100 PLN to jest jego oferta z ktorej skorzysta jakis klient
    > albo
    > nie.

    Nareszcie zaskoczyłeś, że to była tylko oferta, a nie żadne dymanie czy
    nieuczciwość?

    > Czy ja go gdzies nazwalem dymaczem czy cwaniaczkiem? Powiedzialem, ze
    > poczulem iz szanowny przedsiebiorca chcial mnie dymnac ale poprawilem
    > sie
    > juz "bylo to dla mnie za drogo" jezeli tak cie to boli.

    Cały czas to powtarzasz, a do tego mi ubliżasz.
    Ot choćby fragment Twojej wypowiedzi poniżej:

    > No czyli pewnie jestes standardowym biednym polskim przedsiebiorca bo
    > juz
    > zaczynasz opowiadac bajki o spedzaniu 2 godzin, wypominaniu itd. itp.

    Cały czas okazujesz pogardę dla przedsiębiorców i dla mnie.

    > Bo zamiast podac uczciwa cene to podal zaporowa :-) No ale wiadomo,
    > najlepiej
    > zarabia sie na szybkich robotach za kosmiczna cene.

    Czyli to była cena nieuczciwa?
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?
    Przeciez nie była to cena, na którą obowiązuje urządowy cennik 20zł.

    > Ale czemu znowu opowiadasz bajki? Zadalem jedno pytanie, otrzymalem
    > odpowiedz
    > i nie skorzystalem. Wcale nie cwaniakowalem ani sie odgrazalem.
    > Uznajmy, ze
    > "wydymac" to byla moja subiektywna ocena do ktorej mam prawo bo tak to
    > odczulem a dopoki nie podalem nigdzie o jaki warsztat chodzi nikomu
    > krzywdy
    > to nie robi.

    Mnie także nie robisz krzywdy, wypisując na mój temat wymyślone historie
    i przypisując mi wymyślone przez siebie cechy?

    > Podobnie jak twoje. Caly czas uwazasz, ze to przedsiebiorcy sa
    > wiecznie
    > biedni i najbardziej uciskani i narzekasz jaka to klientela glupia.

    Ale to nie ja się wypłakiwałem na grupie, że Ciebie dymają.