  • Data: 2013-08-06 11:07:34
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktqaqv$u75$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > zdają
    > sobie sprawy, że obecna sytuacja w Polsce to własnie ich zasługa wedle
    > powiedzenia "głupiś, boś biedny, biednyś boś głupi". Nie stać cię na
    > naprawę chłodnicy, płacąc normalne pieniądze tylko dlatego, że samemu
    > okradałeś i doprowadziłeś do takiej sytuacji, że przedsiębiorcy muszą
    > okradać państwo, siebie samych i ciebie.
    > #v-
    >
    > A ty w tym cytacie wyzej komu okazujesz pogarde? No i mam tylko
    > nadzieje,
    > ze jestes tym z nielicznych co nie okrada panstwa.

    Tyle, że to jest prawdą, bo tak czyniono i mamy teraz to co mamy.
    Ty natomiast nie znając mnie, przypisujesz mi jakieś cechy. Także i tego
    przedsiębiorcę, który zaoferował się wykonać usługę za 100zł nazywasz
    cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym. Robisz to bezpodstawnie.
    Jakie są Twoje odczucia w stosunku do niego czy do mnie to pozostaw dla
    siebie.
    Równie dobrze ja mogę napisać, że wg moich odczuć jesteś kretynem. Tak
    myślę. Czy mam do tego prawo, aby to pisać na publicznym forum?

    > To moja subiektywna ocena. Tak twierdze bo tak uwazam.

    Aby móc "twierdzić" to trzeba mieć dowody, a takich nie masz. Ty tylko
    możesz przypuszczać, ale także nie masz podstaw do przypuszczania.
    Natomiast pisanie o tym na publicznym forum to pomówienie. Gdybyś
    napisał, że gość chciał 100zł i wydaje Ci się to zbyt drogo to ani
    słowem bym się nie odezwał w tym wątku. Ale skoro osobę, która chciała
    za usługę 100zł nazywasz cwaniaczkiem, dymaczem i nieuczciwym to próbuję
    Ci uzmysłowić, że nie masz podstaw do takiego traktowania ludzi
    prowadzących uczciwie działalność gospodarczą.
    Otwórz samemu działalność gospodarczą, poużeraj się z klientami, a sam
    zrozumiesz w jakim żyłeś błędnym rozumowaniu na temat ludzi prowadzących
    DG.

    > A ja sie wyplakiwalem? Zrobilem za uczciwa cene gdzie indziej i jestem
    > zadowolony :-)

    To po co prowadzisz dalszą, zbędną dyskusję przypisuując cechy oszusta
    temu, który chciał zrobić drożej?