  • Data: 2013-08-06 12:03:08
    Temat: Re: Naprawa chlodnicy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-06, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Robisz to w prawie każdym poście.

    Oczywiscie :-)

    > Dlatego też tekst o "dymaniu" i nieuczciwości jest bezpodstawny.

    No ale spoleczenstwo i klienci to glupki, dlatego sie ich strzyze jak
    barany nie?

    > Bo nie mam żadnych dowodów, ani przesłąnek, że jest nieuczciwy, a zatem
    > zgodnie z zasadą "domniemania niewinności" nie mam prawa zakłądać z
    > góry, że jest oszustem.
    > Czasy komunizmu, gdzie każdy obywatel był winnym już minęły
    > bezpowrotnie.
    > Teraz, aby p kim móc powiedzieć, że jest nieuczciwy trzeba mieć dowody.

    To czemu zakladasz ze spoleczenstwo to banda oszustow przez ktorych cierpia
    przedsiebiorcy?

    > Nie twierdzę, że są nieskazitelni, ale też nie zakłądam jak Ty, ze każdy
    > przedsiębiorca to oszust i drań.

    Ale, ze klient to glupek to juz tak nie?

    > To dobrze, ż nikt Cię nie zmusza :)

    Ciebie tez nie.

    > No bo się wypłakujesz.
    > Jak byś się nie wypłakiwał to w ogóle nie byłoby tego wątku.

    Wyplakiwalbym sie gdybym zrobil za 100 i dowiedzial sie, ze to warte
    gora 20 :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200