  • Data: 2011-10-30 16:43:54
    Temat: Re: Napiecie w linii telefonicznej
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie powinno być napięcie w sieci telefonicznej, takiej zwykłej domowej?
    > Mam problem z TPSA, nie dzwonią mi telefony, oni twierdzą że jest OK bo
    > ich, poklejone taśmą gruchoty testowe brzęczą, a mój normalny telefon
    > milczy.
    No właśnie że nie jest 'normalny' tylko bierze prąd z lini, jak za dużo
    weźmie to centrala interpretuje to jako podniesioną słuchawkę.
    ZAłóż sobie gruchota albo wymienń na inny i będzie działać.

    Nie mam ochoty na gruchota, mam fajny zestaw z czterema słuchawkami,
    działało to dobrze, jakies dwa tygodnie temu przestało.

    Mierzyłem napięcie przy dzwonieniu do mnie, wychodzi max 35V
    > zmiennego, na mój gust powinno być około 60V. Dobrze myślę?
    Dobrze, ale to wina twojego telefonu.

    Niby jak??? Mierzyłem bez niczego podłączonego do linii.

    > Mierzone miernikiem cyfrowym z pamięcią Vmax.

    Poza tym wszystko działa normalnie, jeśli zadzwonię do siebie z komórki i
    podniosę słuchawkę to jest normalne połączenie, dzwonić na zewnątrz też
    można normalnie.

    Piotr
    GG: 382438