  • Data: 2011-10-31 20:52:28
    Temat: Re: Napiecie w linii telefonicznej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr" <p...@k...net.pl> wrote in message
    news:j8juto$vff$1@mx1.internetia.pl...
    > Poza tym wszystko działa normalnie, jeśli zadzwonię do siebie z komórki i
    > podniosę słuchawkę to jest normalne połączenie, dzwonić na zewnątrz też
    > można normalnie.

    Może ktoś się pobawił ustawieniami i wyłączył dzwonienie lub
    go wyciszył tak, że nie słyszysz? Takie fajne elektroniczne telefony
    mają wiele funkcji i między innymi ja mam taką że mogę ustawić
    godziny wieczorne w których telefon po prostu nie brzęczy
    dzwonkiem i dzwoniący ma szansę się tylko nagrać na maszynkę
    (automat. sekretarkę) jak nie zauważę migającego ekranu w słuchawce.