  • Data: 2010-10-22 20:07:09
    Temat: Re: Napęd dyskietek 5,25"
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "User" <U...@U...com.pl> napisał w wiadomości
    news:4cc19dde$0$27028$65785112@news.neostrada.pl...

    > Potrzebny byłby stary MS-DOS do ściągnięcia z płytki. Ale nie mam pojęcia
    > skąd
    > takie coś wziąć albo jak przygotować. Stary MS-DOS mam tylko na dyskietce
    > 3,5".

    W linku który zapodał JoteR, pisze że drivparm jest wewnętrzną (a więc
    znajdującą się w command.com, czyli nie trzeba oddzielnego pliku
    drivparm.com./drivparm.exe) komendą DOS, znajdującą się również w Win 98/NT.
    Czyli nie musisz mieć orginalnego Dosa, starczy Dos z dyskietki startowej
    zrobionej pod Win 98, a zapewne też i pod WinXP.