  • Data: 2012-06-13 22:13:20
    Temat: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:jraman$b22$1@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4fd8b144$0$26707$6...@n...neostrada.pl
    > Potrafisz jakoś argumentować swe wypowiedzi?

    Nowsze nie wytrzymuje tyle czasu co starsze, akurat tutaj temat DVD-RW jak
    zauważyłeś.

    > Porównuj produkty podobne,
    > nie zaś skrajnie inne.
    > Porównasz nagrywarkę nagrywającą z szybkością DVDx30 z nagrywarką
    > DVDx4 i zauważysz, że ta szybsza nie radzi sobie z poprawnym
    > nagrywaniem płyt w swej największej szybkości? Porównaj obie
    > pracujące z tą samą szybkością, w tych samych warunkach itd...

    Ale dlaczego skrajnie inne? Są to nagrywarki DVD-RW, Pioneer DVR-111 nagrywa
    x16, DVR-A06 x4, Liteon którego wyrzucałem to x16 też nagrywał (nie pamiętam
    symbolu). Zresztą pokaż mi płytę DVD co się nagrywa x30. Zawsze nagrywam z
    prędkością x8 DVD, x24 CD.
    Zresztą ja nie o tym, mam gdzieś prędkość, ma działać mi napęd.
    Pioneerki odczytały setki a nagrały dziesiątki.. a może i setki płyt i nadal
    nagrywają.
    Liteony zainstalowały system ze 2 czy 3 razy plus aplikacje. Nigdy nic nie
    nagrywałem na nich. Nie zdążyłem. Padły dokumentnie. Dziś mam zgłoszenie
    kolejnego zdechlaka (kilka komputerów identycznych w tym samym czasie
    kupowanych), trzeba było aplikację z pendrive instalować.
    Teraz jakieś sony jest powsadzane. Zobaczymy ile pociągną.

    Tak, w testach wyjdzie że nowszy szybszy.. lepszy,.. szybciej nagrywa,
    szybciej odczytuje, szybciej do piachu idzie... niestety.

    --
    Irokez