  • 11. Data: 2012-06-25 20:05:02
    Temat: Re: Napęd bramy Hörmann - problem po burzy
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 25.06.2012 09:13, 4CX250 wrote:

    > A to nie trzeba było od tego zacząć?

    Nie do końca. Teraz nadal nie wiemy co było przyczyną.

    Mirek.

  • 12. Data: 2012-06-26 09:38:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Sorry, ale jesteś jak pewien jasnowidz, który wszystko przewidział.
    > Po fakcie.

    Jak ci zgaśnie samochód na skrzyżowaniu to lecisz na grupę z pytaniem czy
    próbujesz jednak odpalić?

    Marek

  • 13. Data: 2012-06-26 10:08:16
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-06-25 20:05, Mirek pisze:

    > Nie do końca. Teraz nadal nie wiemy co było przyczyną.

    Przyczyną "usterki" jest wada konstrukcyjna, urządzenie znalazło się w
    nieplanowanym stanie z którego nie mogło samodzielnie wyjść.

    Mają racje ci, którzy wyrażają dezaprobatę, że należało urządzenie
    zresetować. To przecież "oczywista oczywistość", że zacytuję klasyka.
    Czy mamy tu pisać: "włącz zasilanie, upewnij się, że włącznik jest w
    pozycji ON ..."?
    K.

  • 14. Data: 2012-06-26 17:35:50
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 26.06.2012 10:08, John Smith wrote:

    > Przyczyną "usterki" jest wada konstrukcyjna, urządzenie znalazło się w
    > nieplanowanym stanie z którego nie mogło samodzielnie wyjść.

    Ostrożny byłbym w wydawaniu takich wyroków. Przyczyn może być wiele:
    sklejone styki kontaktrona (czujnika zamknęcia), to samo z czujnikiem
    foto (o ile jest), śmieci w pamięci ram procesora (niekoniecznie wada
    konstrukcyjna - np. starzejące się elementy), "zatrzaśnięte" stany
    logiczne na wyjściach bramek - itp.

    > Mają racje ci, którzy wyrażają dezaprobatę, że należało urządzenie
    > zresetować. To przecież "oczywista oczywistość",

    Ale to nie jest usunięcie usterki tylko jej objawów. Jak nie zdarzy się
    to nigdy więcej, albo np za rok - to pal licho - można zresetować, ale
    jak będzie się tak robiło coraz częściej, raz, dwa razy na tydzień?
    Ja bym jednak nie resetował tylko wpadł tam z miernikiem.

    Mirek.

  • 15. Data: 2012-06-26 18:07:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    >A co cię tak drazni "jebło"?

    Piorun to chyba powinien pierdolnac ? :-)

    >W sobotę w godzinach południowych w TV kątem ucha usłyszałem "ten
    >kolor jest zajebisty"

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2542522/zajebisty

    Widzisz tam "wulg" ? Nie widzisz ? A widzisz :-)

    J.

  • 16. Data: 2012-06-26 18:10:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    >Ostrożny byłbym w wydawaniu takich wyroków. Przyczyn może być wiele:
    >sklejone styki kontaktrona (czujnika zamknęcia), to samo z czujnikiem

    I co - rozkleil sie po wylaczeniu ?

    >śmieci w pamięci ram procesora (niekoniecznie wada konstrukcyjna -
    >np. starzejące się elementy), "zatrzaśnięte" stany logiczne na
    >wyjściach bramek - itp.

    Czyli wada konstrukcyjna, choc od biedy uznam ze po jebnieciu
    :-)pioruna stan RAM moze sie zmienic ... ale czy takie urzadzenie nie
    powinno miec watchdoga ?
    Ktory co prawda tez ma prawo sie zatrzasnac :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-06-26 18:44:16
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 26.06.2012 18:10, J.F wrote:

    > I co - rozkleil sie po wylaczeniu ?

    Różne rzeczy juz widziałem. Nie koniecznie po wyłączeniu ale przy okazji

    > Czyli wada konstrukcyjna, choc od biedy uznam ze po jebnieciu :-)pioruna
    > stan RAM moze sie zmienic ...

    Jak powysychają elektrolity, radiatory pokryje pierzynka z kurzu,
    zasilanie bez uziemienia, przewody do czujników przetarte i dotykają
    bramy - to jest wada konstrukcyjna?

    Jak dla mnie to jest starzenie się elementów plus ewentualnie błędy przy
    instalacji i brak konserwacji.

    Mirek.

  • 18. Data: 2012-06-26 19:22:29
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2542522/zajebisty
    >
    > Widzisz tam "wulg" ? Nie widzisz ? A widzisz :-)

    To ze otaczajacy nas syf stacza sie w dol nie oznacza ze
    trzeba za nim podazac. Dla mnie uzywanie slowa zaj...y to
    dowod na umyslowa ciasnote.

    Ktokolwiek, kto uzywa go w przekaziorach powinien odrazu
    leciec na pysk.

  • 19. Data: 2012-06-26 19:33:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >To ze otaczajacy nas syf stacza sie w dol nie oznacza ze
    >trzeba za nim podazac. Dla mnie uzywanie slowa zaj...y to

    No jak - przeciez to nowe slowo, nowe wartosci, nowe horyzonty :-)

    A jakie wyzwanie dla jezykoznawcow - jak opisac znaczenie w slownikach
    :-)

    >Ktokolwiek, kto uzywa go w przekaziorach powinien odrazu
    >leciec na pysk.

    Jak bedziesz placil abonament, to bedziesz mogl mowic kto ma wylatywac
    z telewizji panstwowej, bo w innych to sie liczy ogladalnosc :-P

    J.

    P.S. Takie powszechnie znane slowo na pier* ... a pomyslcie z iloma
    przedrostkami sie laczy - mozna wp*, wyp*, nap*, odp*, przyp* .... sa
    jakies wyjatki ?

  • 20. Data: 2012-06-26 21:11:48
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > P.S. Takie powszechnie znane slowo na pier* ... a pomyslcie z iloma
    > przedrostkami sie laczy - mozna wp*, wyp*, nap*, odp*, przyp* ....
    > sa jakies wyjatki ?

    Znaleźli się nawet obcokrajowcy, którzy potrafili to docenić:

    http://buehehe.org/2005-09-26/P_is_for_PREFIX.jpg

    --
    Jarek