  • 1. Data: 2012-06-22 22:14:07
    Temat: nic nie znajduje na FMie
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    ...bo nic nie nadaja )u nas) o ile sie nie mylę

    http://allegro.pl/radio-cyfrowe-dab-fm-cdab8r-uszkod
    zony-f-vat-i2435359664.html

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 2. Data: 2012-06-22 23:19:01
    Temat: Re: nic nie znajduje na FMie
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ...bo nic nie nadaja )u nas) o ile sie nie mylę
    >
    > http://allegro.pl/radio-cyfrowe-dab-fm-cdab8r-uszkod
    zony-f-vat-i2435359664.html

    Nie znajduje bo za odra nie znajdowal i sprzet poszedl na zwalke do
    utylizacji. Czyli do nas, na allegro.

    Tmek

  • 3. Data: 2012-06-22 23:32:52
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Tmek wrote:

> [...]
    zony-f-vat-
    i2435359664.html

    > Nie znajduje bo za odra nie znajdowal i sprzet poszedl na zwalke do

    A dlaczego miałby nie znajdować, jakby był dobry? Najbliższa kontynentalna
    strefa bez FMu to chyba Vatnajokull na Islandii. Sprzedawca pisze uczciwie,
    że FM jest zwalone. Nie pisze, że DAB jest na wymarciu.

    Waldek

  • 4. Data: 2012-06-22 23:43:30
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 22/06/2012 22:19, Tmek wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    zony-f-vat-i2435359664.html

    > Nie znajduje bo za odra nie znajdowal i sprzet poszedl na zwalke do
    > utylizacji. Czyli do nas, na allegro.

    Ten egzemplarz jest ewidentnie z UK gdzie DAB ma sie bardzo dobrze...

    c.

  • 5. Data: 2012-06-23 09:54:46
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > Ten egzemplarz jest ewidentnie z UK gdzie DAB ma sie bardzo dobrze...

    Pewnie masz racje, ale mozna przypuszczac ze jest niepelnowartosciowe:)
    Przy okazji kupna "czegos", kupilem TV przenosne LCD, prawie dobre:) z UK
    Po podaniu sygnalu z kablowki na wejscie zebym stroil to nawet godzine zawsze
    bylo kiepsko, wiec ten telewizor nie mial prawa dzialac tym bardziej na
    wbudowanej antenie. To byl zwykly odpad kupiony za 10% w UK i puszczony na alle.
    Tak samo jak te radio. Ryzyko kupujacego:)

  • 6. Data: 2012-06-23 10:26:05
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    > ...bo nic nie nadaja )u nas) o ile sie nie mylę
    >
    > http://allegro.pl/radio-cyfrowe-dab-fm-cdab8r-uszkod
    zony-f-vat-i2435359664.html

    Nie mam jak sprawdzić, ale podobno mieli nadawać :
    http://radiopolska.pl/aktual.php
    http://media2.pl/euro2012/85807-Cyfrowe-Polskie-Radi
    o-na-Euro-2012.-Ruszaja-konsultacje-ws.-cyfrowego-ra
    dia.html
    http://satkurier.pl/news/69953/polskie-radio-w-dab-w
    -4-miastach-na-euro-2012.html
    http://www.polskieradio.pl/112/1919/Artykul/546853,N
    owoczesne-technologie-w-Polskim-Radiu
    A w Warszawie i Poznaniu podobno nadają.

    --
    sp4oln

  • 7. Data: 2012-06-23 12:33:06
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com>

    "SP4OLN" <S...@g...com> wrote in message

    zony-f-vat-i2435359664.html

    > Nie mam jak sprawdzić, ale podobno mieli nadawać :

    Częstotliwości oficjalne znalazłem.
    UKE przypisało już obowiązujące od
    01.08.2013 multipleksy :
    http://www.uke.gov.pl/uke/redir.jsp?place=gallerySta
    ts&id=49993
    i dane o tymczasowej emisji EURO :
    http://www.wohnort.org/DAB/poland.html

    --
    sp4oln

  • 8. Data: 2012-06-23 15:34:54
    Od: a...@p...pl

    a tak przy okazji, to czy jest moze jakis projekt najnika home made,
    ktorym mozna byloby cos nadawac w systemie DAB. Tak w celach testowych
    lub na wsi?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2012-06-23 19:43:41