  • Data: 2014-03-13 10:34:29
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 10:23, masti pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > jak widać pękają.

    Wszystkim oponom się to zdarza - szczególnie w ciężarówkach.
    Odpowiesz na zadane pytanie?

    > Widzę, że to Ty żyjesz w swiecie lat 50.

    Nie, w obecnych. Gdybyś wiedział coś więcej to wiedziałbyś, że
    technologia na zimno jest stosowana i to dość powszechnie.

    > a ta "surowa guma" to skąd się na tym bieżniku wzięła?

    Powyżej masz odpowiedź. Zresztą ostanie Twoje zdanie świadczy znowu o
    tym, że nie wiesz jak bieżnik powstaje:P

    > te mity sa w Twojej głowie.

    Wręcz przeciwnie - to nie ja tutaj piszę o "przyklejaniu nowego
    bieżnika".