  • Data: 2014-03-13 20:34:47
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 00:02:20 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    0-9/1236789_586628951397324_1001300168_n.jpg

    > No ale czekaj ... czemu wewnetrzna czesc pekla ?
    > A raczej - co sie dzieje w normalnej oponie, gdzie ta wewnetrzna czesc
    > tak samo powinna pekac ?

    Nie wiem, ale mam kilka pomysłów.
    Pierwszy to taki, że nowa opona ze sklepu ma tą część nową, a nowa opona
    bieżnikowana ma już wnętrze po przejściach.
    Nie wiem też czy na tyle precyzyjnie potrafią oddzielić stary bieżnik od
    kordu żeby niczego tam nie uszkodzić - a tych warstw jednak trochę tam
    jest, te wszystkie "szmaty", "druty" i inne cuda.

    W każdym razie bąble w nalewkach to plaga - i robią się już przy byle
    puknięciu.
    Oczywiście bąble w oponach fabrycznych też się pojawiają, ale to już trzeba
    naprawdę mocno przywalić w coś bokiem opony, no i nawet jak, to te bąble na
    fabrycznych oponach też jakieś takie mniejsze, a nie że się robią takie
    wielkości pięści.

    Tak gdyby nie te bąble to nawet dało by się przeżyć takie nalewki, bo
    faktycznie przy dobrej mieszance, za 400zł można mieć całkiem niezłą oponę
    sportową, szkoda tylko że często do pierwszej dziury.