  • Data: 2014-03-13 13:14:27
    Temat: Re: Nalewki a nowe opony
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-13 10:39, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 10:34:29 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    > napisał:
    (...)

    > nie nie ma.

    Widzę że nie ma - tak naprawdę niczego poza twoim przekonaniem,
    a na żadne pytanie nie odpowiedziałeś.

    > Jak tak bardzo chcesz się bawić w szczegóły procesu
    > technologiczne to się baw. Ja wiem jak on wygląda.

    Szczegóły są dość ważne i widać że ich nie znasz, ba nawet nie
    tyle szczegółów, co dość zasadniczych kwestii.
    Tutaj masz pewien hint co do weryfikacji opon:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shearography

    > Ale Ty koniecznie musisz czepiać się słówek.

    LOL - gdybym ja się chciał słówek czepiać...
    Nie, poczytaj może trochę o nowoczesnych procesach bieżnikowania
    opon, może wtedy przestaniesz opowiadać o "przyklejaniu nowego
    bieżnika" na "zużytej oponie nieznanego stanu".

    > Jak dla mnie możesz jeździć nawet na stuletnich oponach. przecież są
    > równie dobre jak nowe, nieprawda?

    Tak to jest jak argumentów brakuje.