    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nakładki na rant nadkola
    Date: Thu, 02 May 2013 03:51:18 +0200

    na ** p.m.s ** zet pisze tak:

    > Potrzebuję zabezpieczyć rant nadkola (niestety ruda się wdała).

    a masz plastikowe nakola? to one najwięcej chronią blachę od wewnątrz.
    Póki dobrze przylegają (bo jest do czego) to można je uszczelnić
    silikonem dekarskim przy rantach. Bo takie wystające, nieosłonięte
    blaszki które zostawiają panowie projektanci to rdza zjada w oka
    mgnieniu.

    > W jednym ze sklepów powiedziano mi że są na zamówienie (170zł)
    > specjalne do konkretnego modelu metalowe nakładki na moją
    > dolegliwość. :-)

    Nie wiem jak metalowe ale plastikowe świetnie się sprawdzają na golfie.
    Przykleja się je silikonem na całym obwodzie raz na zawsze, przykręca
    wkrętami fosfatowanymi i nie dotyka potem ;) Silikon czyni cuda.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87