  • Data: 2012-04-23 22:01:48
    Temat: Re: Najtansze pierwsze OC
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f95a390$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiesz jak się ktoś kto tak robi nazywa i jak bardzo trzeba mu życzyć, żeby
    > w niego również wjechał ktoś ubezpieczony w PTU?

    Bez przesady. W przypadku PTU byłem po obu stronach barykady. Raz płaciło
    poszkodowanemu w moim imieniu. Za obtarty zderzak i pęknięty kierunkowskaz w
    leciwej astrze, koleś dostał tyle kasy, że starczyłoby na naprawę w ASO i
    drugie tyle jeszcze zostało.

    Drugi raz ja musiałem wyrywać od nich kasę i tu już tak różowo nie było, bo
    musiałem postarać się o ekspertyzę rzeczoznawcy i spłodzić odwołanie, ale
    dostałem tyle ile chciałem, bez rozpraw sądowych.