  • 71. Data: 2014-05-09 15:17:18
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-09 14:15, Poldek pisze:

    > Za 100 zł -> 4 miesiące na wychodzące.
    >
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc

    > Jak dla mnie, to trochę krótko. W iPlusie za 100 jest 6 miesięcy.
    >
    > Doładowując za 100 dostajesz jakiśtam bonus. W iPlusie jest to chyba
    > 15 zł, a w T-Mobile 10 zł.

    No i widać że naprawili ten brak informacji o czasie doładowania.
    Wcześniej nikt mi nie mógł udzielić informacji na ten temat. Noe było
    jej także na opakowaniu startera. Tylko jakieś mało znaczące ogólniki.

    A na ile obliczają ilość GB za te 100zł? Teraz mam w PLAY 15GB i też na
    4 miesiące. I jak dla mnie, jest to aż za długi okres, muszę doładowywać
    jeszcze zanim skończą się 3 miesiące, z tym że jest to mój jedyny dostęp
    do netu. Chyba jednak będę musiał podpisać z PLAY cyrograf abonamentowy,
    a w nim 20GB/miesiąc za 50zł. Mam w domu 3 telewizory z dostępem do netu
    a jeszcze nie obejrzałem żadnego filmu z sieci.

    Raz doładowałem w iPlusie za 100zł (parę miesięcy temu), jednak nie było
    żadnego bonusu, być może trzeba było coś zaktywować..?

  • 72. Data: 2014-05-11 17:13:57
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie. Inna matematyka ;)
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-04-11 14:38, dizel pisze:

    5gb jest w taryfie
    > free tylko o czym napisałem wyżej. Doładowanie z batona to 500zł, a że
    > w taryfie free 100kB kosztuje 1gr to sobie policz ile masz za 500zł?
    > Podopowiem że w innych taryfach 100kB kosztuje drożej na przykład w
    > yes 100kB kosztuje 12gr.

    Skoro w yes 100 kB kosztuje 12 gr, a we free 1 gr, to internet we free
    jest 12 razy tańszy. Kod z batonu Lion daje 500 zł na internet ( nie
    sprawdzałem) za co otrzymujemy w taryfie Orange Yes 100 mega transferu,
    tak czy nie? Wobec tego w taryfie Orange Free winno być 12x więcej,
    czyli 1.2 GB. Akurat rano wróciłem z nocki i jestem przymulony, ale
    wydaje mi się że gdzieś się mylisz.

  • 73. Data: 2014-05-11 17:19:56
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-04-11 14:38, dizel pisze:

    > W innych taryfach będzie 100MB bo tam koszt 100kB jest wyższy.
    > Korzystam z tego już długo tak jak i z bonów jak były więc wiem co
    > piszę.

    Ale coś się nie zgadza - skoro za kod z batona jest 500 zł, to w której
    taryfie wychodzi za owe 500 zł 100 mega transferu?

  • 74. Data: 2014-05-12 02:13:17
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 11:54:00 +0200, janek napisał(a):

    > W Play widze 1Gb za 10 zł, ważny 30 dni. Coś korzystniejszego znacie? Wydaje
    > mi się że będę potrzebował 3-4 Gb na miesiąc.

    Mam podobne pytanie, tylko mniejsze potrzeby odnośnie limitu transferu,
    wystarczy mi ok. 300-500 MB na miesiąc.
    Jest jakieś tanie i niezbyt uciążliwe rozwiązanie?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 75. Data: 2014-05-23 16:23:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldek" a...@n...atman.pl

    > Ostatnio nabyłem za 5 zł starter

    Drogo... Ja mam VM za -8 pln. (1grosz już zużyłem)

    > t-mobile frii. To taniej niż w Aero. Codziennie mam 50 MB internetu bez dodatkowych
    opłat.

    W 2G czy 3G?

    Sporo. Czyżbym mial zmienić swe plany i przejść z jednym z numerów do T?

    Jakoś musisz zasilać to coś? (przykładowo raz na rok czy raz na miesiąc)

    > Nawet jak to wyczerpię, to internet się nie wyłącza, tylko zwalnia do 16 Kbit -
    maila tekstowego można spokojnie wysyłać ma takiej

    M@ilae, AGPS, NTP, pogoda...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 76. Data: 2014-05-23 16:25:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536bd70c$0$2225$6...@n...neostrada.pl

    > A ile ich kupiłeś łącznie?

    4 Na moich oczach ludzie kupują bez kodów.

    > Tak sobie myślę że nie opłaca się taki interes - jedno że zdrowie można stracić od
    tych słodkości, a drugie - normalne doładowanie
    > na kartę chyba jednak taniej wyjdzie.

    Więc podaj link do tej oferty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 77. Data: 2014-05-23 16:27:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536bd732$0$2234$6...@n...neostrada.pl

    > Ja kupiłem starter Play Online, doładowałem za 100zł (15GB/4 miesiące) i jadę już
    drugi miesiąc, pozostały mi jeszcze dwa
    > miesiące. Net osiąga 9Mb/s. Jest to najbardziej stabilny dostawca mobilnego netu w
    moim rejonie, nie ma wahań jak np. w Plusie -
    > rano 10Mb/s,- wieczorem 10Kb/s .

    Dycha jest dycha! ;) Nie możesz ciągnąć z innych rejonów za pomocą WiFi?

    15 GB to mało nawet na jeden miesiąc.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 78. Data: 2014-05-23 16:35:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Jednostkowe przypadki nijak maja sie do ogólnych zjawisk.

    Ale czym jest jednostka? Jednostka wojskowa może liczyć
    sobie ilu żołnierzy i jaką ,,siłę ognia'' może sobą
    reprezentować?

    BTW ,,jednostek lekarskich'' w kontekście tego, o czym
    pisałem -- sporo ich w Polsce. IMO nie ma mowy w mojej
    wypowiedzi o jednostkach i wyjątkach, ale o przykładach.
    (piszę nie o jednostkowych wyjątkach, ale opieram się
    na przykładowych faktach dobrze reprezentacyjnych całość)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2014-05-23 17:23:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >Sporo. Czyżbym mial zmienić swe plany i przejść z jednym z numerów do
    >T?

    Nie tak sporo wlasnie - zauwaz ze "codziennie". Film zechcesz
    obejrzec na wyjezdzie i nie starczy.
    Aktualizacja jakas i moze zabraknac.

    >Jakoś musisz zasilać to coś? (przykładowo raz na rok czy raz na
    >miesiąc)

    Za darmo to tylko w Erze :-)
    Typowo - 50zl/3m (100 dni mowiac dokladniej).
    Nadwyzki jesli nie do dzwonienia, to mozna na pakiet internetowy :-)

    J.