  • Data: 2014-05-09 15:17:18
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-09 14:15, Poldek pisze:

    > Za 100 zł -> 4 miesiące na wychodzące.
    >
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc

    > Jak dla mnie, to trochę krótko. W iPlusie za 100 jest 6 miesięcy.
    >
    > Doładowując za 100 dostajesz jakiśtam bonus. W iPlusie jest to chyba
    > 15 zł, a w T-Mobile 10 zł.

    No i widać że naprawili ten brak informacji o czasie doładowania.
    Wcześniej nikt mi nie mógł udzielić informacji na ten temat. Noe było
    jej także na opakowaniu startera. Tylko jakieś mało znaczące ogólniki.

    A na ile obliczają ilość GB za te 100zł? Teraz mam w PLAY 15GB i też na
    4 miesiące. I jak dla mnie, jest to aż za długi okres, muszę doładowywać
    jeszcze zanim skończą się 3 miesiące, z tym że jest to mój jedyny dostęp
    do netu. Chyba jednak będę musiał podpisać z PLAY cyrograf abonamentowy,
    a w nim 20GB/miesiąc za 50zł. Mam w domu 3 telewizory z dostępem do netu
    a jeszcze nie obejrzałem żadnego filmu z sieci.

    Raz doładowałem w iPlusie za 100zł (parę miesięcy temu), jednak nie było
    żadnego bonusu, być może trzeba było coś zaktywować..?